woensdag 4 januari 2017

Het feest kan beginnen!



Na een kleine vertraging staan de catalogi ONLINE!

De Servers bij Stampin'Up! lagen vandaag zoals dat in computertermen heet, een aantal uren "plat" dus kon ik jullie nog niet toegang geven tot de online catalogi. Ook kon er nog niet besteld worden! Poeh zeg, dat viel niet mee!

Natuurlijk is er met man en macht gewerkt om alles weer draaiend te krijgen en dat is gelukt! Vanaf heden kun je dus gebruik maken van de links, hier rechts op de pagina, naar de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-A-Brationfolder!

Het feest kan dus beginnen! Veel kijkplezier!

Omdat veel mensen natuurlijk niet hebben kunnen kijken in de catalogi, stel ik de (mee-)bestelling een dagje uit, tot morgen, donderdagavond 5 januari om 19.00 uur!



header_Occasions17_blog_US

Geniet van al het nieuws! En wil je het allemaal liever "In Het Echt" komen bekijken, kom dan aanstaande zaterdag 7 januari, tussen 14.00 en 17.00 naar mijn feestelijke... 

CATALOGUS LAUNCH!

Er is tijdens dit "Open Huis" heel veel leuks te doen en te zien! Toegang is helemaal gratis, maar ik vraag je wel je even aan te melden. Mail, PB of bel gerust voor informatie, of gebruik het informatieformulier aan de rechterkant! Neem gerust iemand mee!


Sale A Bration
Sale-A-Brate good Times, come on!

De Sale-A-Bration is de grootste actie periode bij Stampin'Up! Deze periode duurt van 4 januari t/m 31 maart en op verschillende manieren kun je aan heel veel GRATIS stempelproducten komen. Ik zet ze voor je op een rijtje!

Gratis Kadoos uitkiezen!

Gedurende de gehele Sale-A-Brationperiode mag je voor  elke bestelde 60 euro binnen een bestelling een GRATIS geschenk uitkiezen, uit de speciale Sale-A-Brationfolder! Bestel je dus voor 120 euro, mag je twee kadoos uitkiezen etc.

Sale-A-Bration1

Sale-A-Bration2

Sale-A-Bration3

Prachtige stempelsets, papier, embellishments, een complete kit en een geweldig blik om je zelfgemaakte kaarten in te bewaren. Je kunt maar liefst 12 kadoos bij elkaar verdienen. Spaar jij ze allemaal?

Wat heel erg gaaf is, is dat veel van de sets afgestemd zijn op producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus, waardoor je je nieuwe aankopen meteen een prachtige aanvulling kunt geven zodat je NOG meer mogelijkheden hebt. Zo stel je heel makkelijk en voordelig een prachtige set samen! (Maar natuurlijk kun je er ook allerlei andere combinaties mee maken.)



Extra Rewards = Extra Producten!

Mag ik bij jou thuis in deze periode een workshop geven, kan dat voor jou als hostess nu EXTRA aantrekkelijk zijn. Wordt er namelijk tijdens een workshop bij jou thuis besteld en is de totale waarde van deze bestelling minimaal 200 euro, dan krijg jij sowieso een vrij te besteden bedrag, oftewel "Stampin'Rewards" van minimaal 10 procent van de totale omzet, waarvoor je allerlei leuks uit mag kiezen uit de catalogi. Tijdens de Sale-A-Bration krijg je echter bovenop dit percentage ook nog eens een extra "BONUS" van 27 euro aan Stampin Rewards als het totaal van de bestelling minimaal 275 euro is.



Wil je een workshop bij jou thuis afspreken, waarbij je uiteraard inspraak hebt in wat we gaan doen, wacht dan niet en neem snel contact op. Mijn agenda vult zich al razendsnel!

Natuurlijk kun je ook Stampin'Rewards verdienen als je in je eentje een grote bestelling wilt doen, of bijvoorbeeld.samen met een paar vriendinnen.

In beide gevallen hebben jullie dus EN Sale-A-Brationkadoos EN de Stampin'Rewards!

Kies de Starterkit en krijg meteen tot 202 euro voordeel!

Wat ook nog kan is de Starterkit aanschaffen. Is jouw verlanglijstje hoger dan 129 euro, dan is dit verreweg de mooiste optie!

Je schaft namelijk voor 129 euro de starterkit aan, en kiest producten naar eigen keuze uit voor 175 euro! Dat is dus meteen al 46 euro aan GRATIS extra producten.Tijdens de Sale-A-Bration mag je daarbij OOK nog eens GRATIS twee extra stempelsets uitkiezen. Geneer je niet ;o) en kies gerust de duurste sets. Dit kan oplopen tot een waarde van 126 euro!

De aanschaf van een starterkit houdt in dat je in het vervolg, net als ik, je producten met minimaal 20 procent korting kunt bestellen! Je bent dan lid van mijn team, en officieel gezien ben je dan demo. Maar schrik niet hoor...Bij Stampin'Up! werpt dat echter geen enkele verplichting op. Doen wat ik doe hoeft echt niet! Je hoeft niets en kunt gewoon lekker voor jezelf, en misschien voor een paar vriendinnen, met korting blijven bestellen zolang je dat wilt. Wil je er meer mee gaan doen mag dat natuurlijk en zal ik je alle support in informatie geven die je nodig hebt. Wil je dat niet, kan dat ook gewoon. Je hebt dan natuurlijk - als je dat wilt- evengoed de gezelligheid van het team, mijn hulp en begeleiding en kunt deelnemen aan teamdagen ed. Meer informatie hierover geef ik je graag. Je kunt me dan de oren van het hoofd vragen. ;o)  Ik hecht heel erg aan eerlijke, volledige en uitgebreide informatie dus neem gerust contact op als je voor deze optie belangstelling hebt.



Bij de linkjes bovenaan deze pagina "Demo Worden"en "Team" kun je alvast meer lezen. Ook bij mij is alles begonnen met een Starterkit, en ik had het voor geen goud willen missen! Wat een geweldige verrijking van mijn leven is het gebleken! De gezelligheid, de contacten, de tips die je deelt, en nog veel meer....dat zijn allemaal dingen die je er "gratis"bijkrijgt!

Maar nu eerst: Geniet van al het nieuws! En wil je het alles graag van dichtbij bekijken, een leuke make-and take maken met nieuwe producten, of eens kijken wat het stempelen allemaal inhoudt, of misschien gewoon eens persoonlijk kennismaken? Kom dan aanstaande zaterdag 7 januari, tussen 14.00 en 17.00 naar mijn feestelijke CATALOGUS LAUNCH!



Tot snel!
Annette



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Donderdag 5 januari 19.00 uur
Maandag 9 januari om 19.00 uur
Maandag 16 januari om 19.00 uur

Ben je toe aan een inspiratieboost??
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en wil je ook gebruik maken van de voordelen (korting!!) 
Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als (hobby) demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
voor info kijk je ook HIER




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!