vrijdag 25 maart 2016

Nu bij de Kijkkast: WIN-EEN-WORKSHOP!!!

Vandaag is het al weer een laatste dag van de KIJKKAST FEEST TIENDAAGSE! Daarom heb ik voor jullie een laatste actie voorbereid!


Image result for keep calm workshop

WIN-EEN-WORKSHOP!

Workshops geven is de kern van wat de Kijkkast doet! Stempelen is een heerlijke, veelzijdige, creatieve, en kleurrijke hobby, die gewoon veel te leuk is om niet te delen!

Bij ons zijn workshops leerzaam, inspirerend en meestal niet echt doorsnee ;o) Alle workshops worden met aandacht zelf bedacht en gemaakt. Graag stoppen we dan ook de nodige tips, trucs, fratsen en foefjes in de workshops, zodat we jullie inspireren zoveel mogelijk kanten en mogelijkheden van de materialen te benutten. We zijn pas blij als jij vol ideeen, tevreden en blij bent na een workshop. Natuurlijk zorgen we ook dat je de basistechnieken beheerst!


Stempelen is ZO veelzijdig!
"Hoe meer je leert hoe leuker het wordt" hoor ik de mensen hier vaak zeggen! Dat is mijn eigen ervaring ook ;o)) Steeds meer mensen weten de Kijkkast te vinden. We hebben workshopgasten uit het hele land en zelfs van voorbij de landsgrenzen. Heel bijzonder dat ze steeds weer naar ons toe komen reizen! Dat waardeer ik echt enorm!

Heb je al een hele poos eens zo'n workshop willen doen, maar is het er gewoon nog niet van gekomen, dan is dit je kans! Binnenkort verloot ik 6 maal een set van twee workshoptickets, voor een leuke, veelzijdige verrassingsworkshop die iedereen, ongeacht of je net begint (of zelfs nog nooit gestempeld hebt)  of al een poos stempelt, kan doen. Win je zo'n set van twee tickets kun je dus gezellig samen met je zus, collega of vriendin naar de workshop komen. Er komen twee workshops die ik daarvoor speciaal inplan! We maken er feestjes van, natuurlijk inclusief lekkers, leuke voorbeelden en uitleg en uiteraard ga je met wat zelfgemaakte projecten naar huis!



Hoe doe je mee?

* Plaats een leuke, originele, grappige, welgemeende of recht-door-zee reactie onder dit bericht en zet er zo mogelijk bij wie je mee wilt gaan vragen en laat vooral duidelijk worden waarom juist jij die workshoptickets zou willen winnen!
En...
* Heb je Facebook, deel dan openbaar het bericht over deze actie, of deel de link naar dit blogbericht, en tag degene die je mee wilt vragen, en vertel daarbij waarom je met deze actie mee doet!
En....
* De workshop-tickets worden verloot zodra  er minimaal 40 reacties van 40 verschillende personen op dit Blog-Bericht zijn gekomen, die aan de genoemde voorwaarden voldoen! Dus... Zegt het voort!

De workshopactie is niet bedoeld voor collega-demo's.

Heel veel succes en wie weet tot binnenkort-ziens!

Annette

P.S. vergeet de Feest-Tiendaagse aanbiedingen niet! (geldig van 15 t/m 25 maart 2016!:

*Bij elke bestelling vanaf 25 euro krijg je een gratis creatieve verrassing kado, meteen te gebruiken bij je volgende projecten ;o)
EN

*Bij je bestelling vanaf 75 euro krijg je een pak A4 cardstock GRATIS in een kleur naar jouw keuze twv 8,50 euro.

EN

*Bestellingen vanaf 90 euro worden gratis naar je opgestuurd (binnen Nederland)

EN


*Natuurlijk geldt ook nog steeds de Sale-A Brationactie, wat betekent dat je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis SAB-kado uit mag kiezen uit de speciale folders! Let op, de Sale-A Bration duurt nog maar 6 dagen!



*Eerstvolgende (mee-)besteldag: dinsdag 29  maart om 19.00 uur

  Creatief en origineel!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


37 opmerkingen :

  1. Ojaaa, ik wil HEEL graag twee workshoptickets winnen van de Kijkkast, omdat ik nergens anders zulke leuke, leerzame en originele workshops heb gedaan. Ik kom na zo'n workshop niet alleen thuis met mooie werkstukken, maar ook met een hoofd vol nieuwe technieken en inspiratie! Ik heb nu veel meer ideeen met mijn stempels! Verder is Annette gewoon een ontzettend aardig, lief en creatief persoon die heel veel kennis heeft van materialen en technieken en altijd eerlijk is in haar advies! Naar de workshop zou ik mijn collega Allette meenemen, want die kijkt al een hele poos jaloers als ik haar weer eens laat zien wat we tijdens een workshop hebben gemaakt en zij denkt dat zij dat nooit zal kunnen, maar dat is natuurlijk niet zo ;o) Ik ga heel hard duimen dat ik de gelukkige ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee! Ik zou heel graag een workshop winnen omdat ik daar altijd zo vol ideeen en helemaal blij vandaan kom. Het is bij jou altijd zo gezellig! Ik zou mijn zus mee willen nemen als ik won!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik zou de tickets graag willen winnen omdat ik het stempelen net ontdekt heb en er ontzettend blij van wordt als ik er mee bezig ben! Ik weet zeker dat mijn vriendin Mirjam het ook leuk zal vinden als ze het een keer heeft gedaan dus zij zou degene zijn die ik meenam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat zou dit geweldig zijn, ten eetste dan leer ik je eindelijk persoonlijk kennen. Want in via de mail ben je een heel warm mooi, lief persoon. Misschien val je in het echt tegen, haha maar denk het niet. Maar dat kan ik dan wel te weten komen.
    Ik hoop dat mijn vriendin Dorine mee kan gaan. Eerder reden we echt door het hele land voor diverse workshops. Helaas de laatste jaren niet meer, waarom? Dus dit zou geweldig zijn om.dit samen met haar te kunnen doen, incl.een overnachting ergens gezien de afstand een ouderwets uithe.Gezien mijn gezondheid zou dit een geweldige opsteker zijn.
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou die workshops graag samen met mijn vriendin willen winnen , omdat jij de enige bent in de regio die zoveel van stempelen af weet en er zoveel mooie en leuke variaties mee maakt
    Ik weet dat het zo is omdat ik al een paar scrapboeken heb gevuld met allerlei sprankelende ideeen van jou en dat is al erg lang geleden, kortom voor mij ben jij de stempelexpert.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastische actie Annette! Vanzelfsprekend doe ik mee en ik zou graag met mijn dochter Yvonne naar je workshop komen. Inmiddels heb ik enkele workshops bij je gevolgd en ik weet, dat je op een vernieuwende wijze je eigen "stempel" op het maken van wenskaarten drukt! Super! Het is altijd een feestje om bij je te mogen aanschuiven en ik hoop nog heel vaak inspiratie op te mogen doen op deze gezellige bijeenkomsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks like fun. Wish I was nearer. Happy Easter. Zx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie. Heel graag doe ik mee, want jouw workshops zijn met niemand anders te vergelijken! Geen ideeen van het internet, maar originele, bruikbare, mooie werkstukken en tips! Je leert bij elke Kijkkast-workshop weer dingen bij! Jouw creativitiet lijkt wel oneindig te zijn! Heel inspirerend! Heel graag neem ik mijn vriendin en collega Elly mee als ik mag winnen, zij is ook heel enthousiast geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yvonne Lighthart27 maart 2016 om 00:34

    Graag doe ik ook mee, en dan nodig ik ook Els Everts uit om mee te gaan! Ik ben uitgekeken op steeds maar het zelfde en wil graag nieuwe inspiratie hebben! Volgens mij kan dat bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja natuurlijk wil ik een workshop winnen! Jouw workshops zijn te gek! Nergens zo veel geleerd als bij jou! Als ik de gelukkige ben neem ik een van mijn schoonzusjes mee.... Dan kan ze het ook eens ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een te gekke actie Annette. Iedereen die jou werk kent weet dat je altijd origineel voor de dag komt. Ander gebruik van de stempels en techniekjes. Top Mocht ik hem winnen neem ik een vriendin mee die ook gek is op stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh ja, heel graag wil ik een workshop van jou winnen! Lijkt me heerlijk om jouw tips en trucs te leren! Ik weet zeker dat mijn vriendin Sandra graag meekomt als ik win! Zij is al heel lang groot fan van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk doe ik mee. Jouw workshops zijn superleerzaam, superinspirerend en supergezellig! Daar wil ik graag bij zijn ;o) Ik neem mijn moeder mee als ik win! Zij vind het ook prachtig wat je allemaal maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rineke Hartenberg28 maart 2016 om 15:56

    Wat een buitenkansje, ik doe mee! Ik heb er nu al zin in! Mijn zus Annemiek wil vast en zeker met me mee als ik inderdaad win!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil ook wel een workshop winnen! Maar wie moet ik dan meevragen? Dat knutselvriendinnetje die net geopereerd is? Of een zangvriendin die ook zo van jouw workshops geniet? Of mijn tante, die net als ik ook zo lyrisch is van SU? Of mijn buurvrouw van een buurvrouw, die jou ook inmiddels weet te vinden? Of een supercreatieve vrouw maar vooral moeder, die het net als ik niet altijd even makkelijk heeft... Ik ga over mijn mee te nemen gast nog even dubben, ben tenslotte niet voor niets een weegschaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik doe mee! Wat dacht je! ;o) Mijn vriendin Els gaat zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk doe ik HEEL graag mee! Deze kans laat ik echt niet onbenut! Een workshop van jou is altijd ontzettend gezellig en ik geniet er altijd nog een poos van na, omdat ik zo ontzettend veel leuke nieuwe ideeen en technieken bij leer, elke keer weer! Er zijn diverse liefhebbers die mee willen als ik mocht winnen, dus daar ga ik nog even over nadenken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Carmen de Vries30 maart 2016 om 09:09

    Heel graag doe ik mee, en dan neem ik mijn vriendin Eliza mee, die me de tip heeft gegeven naar jouw geweldige blog te gaan kijken! Ik ben nog druk aan het lezen en ontdekken maar wauw, wat mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat een buitenkansje! Al een hele tijd wil ik weer eens naar een van je workshops komen. Heb er zulke goede herinneringen aan! Zo ontzettend veel geleerd bij jou en op zo'n leuke, ontspannen manier! Ik heb altijd genoten van jouw originele en perfect in elkaar zittende workshops en na mijn verhuizing ga ik dat zeker weer doen. Deze workshop winnen zou een leuk begin zijn! Als ik de gelukkige ben neem ik mijn collegaatje Elize mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil natuurlijk graag een workshop bij je winnen! Jouw creaties zijn altijd zo origineel. En over wie ik mee ga nemen hoef ik niet lang na te denken: Ik neem Marijke Schipper mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Even een paar uurtjes creatieve mij tijd? Of ik dat wil winnen? Wat een gekke vraag hihi, natuurlijk wil ik dat! En helemaal van jou, lekker inspirerend mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Natuurlijk doe ik mee! Ha, de leukste, origineelste, meest leerzame workshops doe ik bij jou. Jij zegt altijd: Wat op internet staat kun je zelf ook wel vinden, daarvoor hoeft je niet helemaal naar mij toe te komen, dus ik leer je ook de ANDERE dingen"die je er mee kunt!" En dat doe je op een geweldige manier. Jij maakt dat ook ingewikkeldere dingen heel makkelijk worden/lijken en dat ik ze ook kan! Alles is perfect voorbereid en het is vooral altijd SUPERGEZELLIG en gemoedelijk! You've got it girl! Ik ga nog even bedenken wie ik meeneem, er zijn genoeg liefhebbers! Eerst maar eens zien te winnen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ja, leuk leuk leuk en als ik win neem ik een leuk en gezellig medemens mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Petra Dijkstra1 april 2016 om 21:26

    Ja ik zou heel erg graag twee tickets winnen. Dan zou ik mijn zus meenemen, zij is creatief maar heeft zoiets nog niet gedaan. Ik geniet zelf altijd erg van de workshops, ze zijn leuk, gezellig, leerzaam, inspirerend en ook gewoon even lekker tijd voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhhh ik heb een nieuw knutsel maatje gevonden die nog niets van stempelen weet. Leuk om haar hiermee te introduceren! ! En ik kan wel 1000 woorden gebruiken om je te vertellen hoe graag ik t wil. Maar jij weet precies de reden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het lijkt me erg gezellig om weer eens richting Wognum te rijden samen met Kitty Leeraar. Zij is echt aangestoken met het Stampin'Up virus, maar wil zo ontzettend graag nog veel technieken leren. En wie heeft er nou toch veel kennis over Technieken met stempelen? Juist...dat ben jij Annette!
    Dus workshop winnen, tuurlijk en dan nemen we gewoon Janneke Schaapherder ook mee als bonus voor jouw. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zou heel graag samen met mijn zus een workshop doen. Mijn zus is door een nare periode gegaan (2 operaties) en nu weer aan het opknappen. Ze heeft nog nooit iets gedaan met stempelen, maar dit zou een prima gelegenheid zijn om het uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt heel graag samen met ariane nieuwe mensen ideeen technieken opdoen. Staming up is voor vele een mooie aanwinst in hun leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhh goodie.....een workshop winnen....
    Zou graag de workshop willen winnen om samen met Solange Klant heen te gaan en weer opnieuw kennis te maken met je Annette.
    Stamping Up ken ik omdat mijn tante in Canada ook een "demonstrator"was aan huis.
    Ze maken mooie producten en hebben leuke creatieve ideetjes net als jij.
    Hopelijk zien we elkaar weer eens en het zou leuk zijn omdat bij een workshop bij jouw thuis te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. als ik win kom ik met mijn moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat zie ik allemaal leuke dingen op dit blog, ben nog niet zolang geleden verloofd met SU (dat weten zij zelf alleen nog niet, dat is misschien nog wel een dingetje hihi) Met wie ik zou willen komen? Nou ten eerste mijn lieve dinnetje Bee, het toeval heeft ons samen gebracht en we doen allemaal fijne dingen samen waar we gezellig bij kletsen (daar zijn wij errug goed in) Ik ga eens kijken hoe dat taggen ed werkt, ik ben nl daar helemaal niet goed in ;-S Op naar de 40 reacties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat en gave actie! Ik kom al heel graag naar jouw workshops en rijd daar graag anderhalf uur voor! Geen enkele workshop is vergelijkbaar met die van jou! Ik gun ook een kansje aan mijn vriendinnen Elly Massee, en Inge van Rhenen, om een keer zo'n super inspirerende stempelworkshop bij jou te komen doen, dus ik doe mee voor hen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook, m'n reactie was niet geplaatst! Nou bij deze dan... Ik vond het gistermiddag erg gezellig met je Annette. Heel inspirerend wat je doet en maakt. Ik zou de workshop graag willen winnen en dan samen met Emmie Bobeldijk. En als we niet winnen komen we evengoed een keer, maar dat wist je al ☺️.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaaa, ik ben helemaal vergeten te reageren, maar natuuuuuuurlijk doe ik mee! Stel je voor zeg, deze kans laat ik echt niet mijn neus voorbij gaan. Jouw workshops zijn altijd GEWELDIG! Als ik win, neem ik mijn vriendin Astrid mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. IK WIL WINNEN! Haha, dat is dan duidelijk ;o) Als ik een van de gelukkigen ben neem ik mijn collegaatje Karina mee, die altijd zo vol bewondering kijkt naar wat ik bij jouw workshops leer. Dan kan ze het zelf ook eens ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heel graag doe ik mee, en als ik win neem ik mijn zus Sandra mee! die is benieuwd of ze het ook kan en bewondert jouw creaties al meer dan een jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat zou ik enorm blij zijn met een workshop bij jou. Ik ben nog maar net een beetje bijgekomen van de workshoppendag. Wat was het een fantastische dag!!! Wat heb ik mooie dingen gemaakt en het was allemaal zo goed en mooi verzorgd. Mijn complimenten hoor, voor jou en ook voor je twee vriendinnen. Graag zou ik de workshop met mijn vriendin Anneliese willen komen volgen. Zij heeft het idee dat stempelen helemaal niets voor haar is, maar volgens mij kan ze na een workshop bij jou, er niet meer omheen; STEMPELEN IS GEWOON ENORM LEUK!!!!!!!!!!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!