woensdag 1 november 2017

Daar zijn ze: De Stampin'BLENDS!!! (Live-video en een superaanbieding!)

Al een paar weken heb ik ze in huis en ik popel om jullie er alles over te vertellen! De nieuwe Stampin'Blends! YES!

Wat een aanwinst zeg!

 In deze Blogpost probeer ik jullie eerst wat goede basisinformatie te geven. Maar er is nog zo  veel meer over te vertellen. Aan het eind van deze blogpost vertel ik dan ook alles over de Live Video die er aan komt (praat en kijk mee en stel je vragen!), een aangezien ik in feeststemming ben heb ik ook wat mooie Introductieaanbiedingen! Veel nieuws dus!



Laat ik ze eerst maar eens aan je voorstellen ;o)
Stampin'Blends zijn de spiksplinternieuwe Alcohol Markers van Stampin'Up! En het zijn niet zomaar Alcoholmarkers! Deze markers zijn verkrijgbaar in exclusieve Stampin'Up!kleuren en zijn van professionele kwaliteit!


Inmiddels zijn ze door mij uitgebreid en nauwgezet getest en ik kan alleen maar zeggen WAUW!

Inkleuren is een populaire bezigheid, onder heel veel mensen, waaronder natuurlijk ook veel stempelaars. Het is immers heerlijk ontspannend, niet moeilijk en gewoon leuk om te doen! Stempelaars gebruiken het inkleuren vaak bij hun stempelafdrukken maar als je een mooi kleurboek hebt kun je ze daar ook prima voor gebruiken!.

Het leuke is dat je er echt geen "pro" voor hoeft te zijn. Iedereen kan het! En wil je wat meer kan het ook! Maar om optimaal te genieten van het kleuren is goed materiaal wel een vereiste...

Alcoholmarkers zijn anders dan alle andere markers! Ze werken anders, en het effect is ook totaal anders! Houd je van inkleuren dan zijn deze Stampin'Blends markers een fantastische vooruitgang, want streeploos kleuren, prachtige donker/licht-overgangen maken en kleuren in elkaar over laten lopen is hiermee supermakkelijk. Daardoor kan iedereen er heerlijk mee werken! Ongeacht je ervaring!

Ik durf na twee weken testen en uitproberen zelfs te zeggen dat de Stampin' Blends de kwaliteit van andere ( vaak veel duurdere) merken overtreffen!
Enkele kenmerken van de Stampin'Blends zijn:

Ze zijn momenteel verkrijgbaar in twaalf Stampin'Up!kleuren. Ideaal te combineren dus met ons cardstock, onze embellishments en onze andere inkten...
De markers zijn er steeds in een combiset van twee, een donkere en een lichte variant van elke kleur.
De markers hebben aan beide uiteinden een punt: een fijne "nib"en een penseel "nib", voor het inkleuren en blenden van grotere en kleinere vlakken. Beiden van zeer hoge en duurzame kwaliteit.
Doordat de Blends op alcoholbasis zijn, kun je er verzadigend mee inkleuren en daarmee de kleuren prachtig in elkaar over laten vloeien. Je kunt donker en licht samen laten vloeien/blenden, maar ook verschillende kleuren.
Naast de 12 kleurenduo's zijn er nog enkele speciale Blends: De Colorlifter om delen van je kleurwerk op te lichten of kleine foutjes bij te werken, en twee speciale Blendskleuren om huidskleuren mee te maken, de Ivory en de Bronze.
Nieuw is ook dat alle kleuren in duo's te bestellen zijn, of als complete set, maar ook kan het per stuk. Het grote voordeel hiervan is dat je niet de hele set of een compleet duo hoeft te vervangen als een van de markers leeg mocht raken. Bovendien kun je ze zo eventueel geleidelijk bij elkaar sparen!
Voor het stempelen van je afdrukjes die je wilt inkleuren heb je Memento Inkt nodig. Deze loopt namelijk niet uit als hij gecombineerd wordt met alcoholmarkers. Stazon of Archivalinkt zijn echt niet geschikt om samen met de Blends te gebruiken.
De prijsstelling van de Stampin'Blends is HEEL aantrekkelijk. De prijs per stuk is 5,50, per duo kosten ze 11 euro en de totale set inclusief de drie speciale Blends is 148,50.
Daarmee zijn de Blends zowel in kwaliteit als in prijs sterk concurrerend met andere goede merken! 

Zoals sommigen van jullie wellicht nog weten heeft Stampin'Up! eerder alcoholmarkers in het assortiment gehad. Dit waren de Blendablities. Omdat StampinÚp! indertijd niet 100 procent tevreden was over het fabricageproces zijn deze toen terug genomen en tevens uit de collectie gehaald. Ze wilden absoluut kwaliteit kunnen garanderen. Uiteraard is er sindsdien enorm veel tijd en onderzoek besteed aan super uitgebreid testen en aanpassen totdat de Blends aan de alle hoge eisen voldeden die Stampin'Up! ten allen tijde aan hun klanten wil bieden. Hierbij zijn ook een aantal door ons gevraagde wensen en verbeteringen ingepast, waardoor de nieuwe Blends beter, makkelijker en handiger dan ooit zijn. En dat is echt te merken!

Ik ben er inmiddels helemaal WEG van! Dit is zo fijn kleuren!

Bij de lancering van de Blends is ook een speciale superleuke stempelset uitgebracht: Color me Happy! Vol met afbeeldingen die (uiteraard) heerlijk zijn om in te kleuren! Persoonlijk ben ik enorm gecharmeerd van de vogeltjes! ;o)
Ook is er een prachtige bijpassende kit uitgebracht met alles d'r op en d'r aan! De Color me Happy Projectkit! Hierin zitten prachtige materialen voor 16 superdeluxe kaarten. Veel mooier dan op een plaatje zichtbaar te maken is. Deze kit  is leverbaar zolang de voorraad strekt!

De stempels en de kit zijn speciaal op elkaar afgestemd, maar natuurlijk is het ook mogelijk je eigen variaties te bedenken. De prijs van de Color me Happy stempelset is 23 euro (in Clear) of 33 euro (in Wood). De Color Me Happy Projectkit kost 30 euro. Worden ze samen besteld is er een bundelkorting van 10 procent! Altijd leuk!

Om eerlijk te zijn heb ik een speciale klik met Alcoholmarkers. Ik heb indertijd op een Convention van Stampin'Up! een presentatie mogen houden voor mijn collega's vanuit de hele wereld en heb daar toen een aantal speciale en nieuwe technieken geintroduceerd en uitgelegd, en er maanden lang met heel veel plezier workshops mee gegeven. Dat was geweldig om te doen en met de verbeterde versie van deze markers is het NOG veel fijner werken. Het is dan ook niet voor niks dat ik helemaal in de wolken ben met de Stampin'Blends ;o)




















Er is enorm veel te vertellen over de nieuwe Stampin'Blends, en de mogelijkheden ervan....en ik kan me ook heel goed voorstellen dat er vragen bij jullie zijn opgekomen, zoals: Wat is de meerwaarde van alcoholmarkers, wat is er zo speciaal aan, hoe werk je er mee, is er nog meer mee mogelijk dan gewoon inkleuren etc...... 

Daarom is er morgenmiddag om 15.00 Nederlandse tijd een Facebook Live sessie op mijn Kijkkast Facebookpagina. Je kunt dan LIVE zien hoe de Stampin'Blends werken, je kunt je ter plekke je vragen aan me stellen en ik vertel er van alles over aan weetjes en tips! Er is bovendien een leuke prijs te winnen ;o) waarop je als Live kijker extra veel kans maakt! Ik zie je dus heel graag Donderdag 3 november om 15.00 uur op de Kijkkast Facebookpagina! Je vindt deze pagina HIER! 

Kun je op dat moment niet kijken, kun je de uitzending ook later nog bekijken en alsnog je reacties plaatsen. Natuurlijk geef ik dan  alsnog antwoord. Ook kun je alsnog meedingen naar de prijs! Dit kan tot en met zondag a.s. Heb je nu misschien al vragen die je graag in deze Live Sessie beantwoord zou willen hebben mag je ze ook voor 15.00 uur al aan me doorgeven per EMAIL




 INTRODUCTIE AANBIEDING!

Om de komst van de Stampin'Blends te vieren heb ik voor jullie een ontzettend mooie introductieaanbieding! Voor wie alles meteen wil hebben, maar ook voor wie liever stap voor stap de Blends bij elkaar spaart heb ik diverse keuzemogelijkheden gemaakt!

* Optie 1: Je kunt de Stampin'Blends in vier maandelijkse stappen aanschaffen, je ontvangt dan in vier keer alle 12 Markerduos, de twee speciale kleurMarkers, de ColorLifter ( in totaal 27 stuks) plus het benodigde Whisper White cardstock en een Memento Inkt. Dit abonnement kost per maand slechts 39,95 euro exclusief verzendkosten ( a 3,95) . Hierbij krijg je naast de korting ook elke maand een gratis toepasselijke verrassing kado die meteen te gebruiken is in combinatie met je Stampin'Blends! Na vier maanden heb je je collectie compleet.

* Optie 2: Wil je niet alleen de materialen hebben maar ook technieken leren... Word dan voor vier maanden Lid van "de Kijkkast Stampin'Blends Friends" en maak gebruik van bovenstaande aanbieding  (zie optie 1) , waarmee je in vier maanden je complete Blendscollectie verzamelt en daarnaast neem je dan deel aan de unieke Blends Friends Workshops waarbij je een enorme hoeveelheid gave tips en trucs leert die je nergens anders als Blendsworkshop zult tegenkomen! Totaalprijs van deze optie is slechts 47 euro per maand. ( minimum aantal deelnemers voor deze workshopgroep is drie personen.) Meer inhoudelijke informatie over de Stampin'BlendsWorkshops volgt morgen!

* Optie 3: Wil je liever meteen alles compleet hebben en bestel je in een keer de gehele Collectie Blends, inclusief de twee speciale kleuren Ivory en Bronze), en de Color Lifter, betaal je 148,50  (Of als je ook de Memento Inkt er bij wilt 155 euro)  en krijg je daarbij de Stempelset Color me Happy twv  23.00 euro GRATIS van de Kijkkast! Ook als je deze optie kiest kun je voor de "friends"prijs deelnemen aan de Kijkkast Blends Friends workshops. (Let op: Deze superaanbieding is slechts geldig tot en met 20 november a.s!)


Tenslotte wilde ik nog even vertellen dat ik in de loop van deze week de nieuwe Stampin'Blends-brochures verwacht, zodat die door wie er belangstelling voor heeft, bij mij opgehaald kunnen worden. Je kunt al wel online deze brochure bekijken door {{HIER}}te klikken!

Heel graag zie ik jullie morgen bij de Facebook Live, zodat ik jullie meer kan vertellen en kan laten zien waarom ik over deze Stampin'Blends zo ontzettend enthousiast ben!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:

Maandag 6 november om 19.00 uur
Maandag 13 november om 19.00 uur
Maandag 20 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!