dinsdag 6 maart 2018

Feestelijke Bubbels met Bubble over! D-INKT!-sdag#64

* Zin in een hele dag vol plezier met stempels, 
nieuwe technieken, echte workshops 
en nog veel meer? 
Boek vandaag nog met Snelboekerskorting! 
Klik HIER voor alle info!*

Daar ben ik met een lekker inktig D-INKT!-sdagkaartje! Het werd hoog tijd he? Ik heb mijn D-INKT!-sdagbijdragen zelf ook gemist hoor!

Bij de Kijkkast "bruist"het momenteel van de activiteiten. Net zo bruisend als mijn inktige kaartje van vandaag. ( ja we blijven ook qua taalgebruik helemaal in stijl, haha)

Ik haalde daarvoor een oude bekende techniek tevoorschijn, omdat deze perfect past bij het bubbelende thema dat ik wilde verwerken.

De achtergrond maakte ik namelijk met de welbekende Bokeh technniek! Eerst lekker aan de slag met kleuren en dan de bubbels. Dit kan op allerlei manieren....Bij de Kijkkast Stempelclub doen we elke maand iets anders, een thema of techniek bijvoorbeeld, en de vorige keer hebben we nu eens twee heel nieuwe toepassingen van deze techniek gedaan. Wat was dat leuk om te doen! En verrassend!

We gebruikten drie kleuren die samen een gewaagde combinatie vormen. Maar juist zulke spannende combinaties geven samen vaak een bijzonder eindresultaat als je ze op de juiste manier toepast! Deze keer waren de hoofdkleuren:Tangerine Tango, Rich Razzleberry en Melon Mambo. Lekker fris!

De frisse kleurtjes en de bubbelige achtergrond waren natuurlijk een perfecte basis om met de supermooie Bubble Over stempelset en Dies te gaan werken. Het geeft samen een superfeestelijk resultaat en de flesjes, die ik hier uit Vellum Cardstock heb gestanst komen er geweldig op uit! 

Het leuke effect van de lichtelijk doorschijnende flesjes maakt het net nog iets leuker en matcht erg goed met de kleur van de "bubbels"in de achtergrond!

In de etiketjes ed komen de gebruikte kleurtjes weer terug! Daar houden we van ;o)

En heb je dat leuke kroonkurkje gezien? Te schattig toch? Echt, er zitten zulke leuke onderdelen bij deze bundel! Hier stanste ik hem uit Metallic Cardstock Sheets, en daarop kwam het gestempelde binnenkantje, wat hem nog echter en leuker maakt. 

Mocht je je ooit afvragen hoe je een mannenkaart leuk kunt aankleden of decoreren, dan is ook daarvoor dit stansje het antwoord... En hij si net echt! Maar er zit echt nog heel veel meer leuks bij... Had je bijvoorbeeld die schattige rietjes al gezien? Met die leuke details bij het deeltje dat buigt? Te leuk toch?



Voor mannen, voor feestjes, voor tieners, voor een puber die zijn eerste biertje mag, voor voetbalfans, voor vakantiegangers en voor elke verjaardag of feestelijke gelegenheid kun je wel leuke variaties bedenken met deze flesjesset! maar ook een vitamine boost voor iemand die ziek is, of een energydrink voor iemand die even een oppepper kan gebruiken zijn heel goed te maken en toch ook weer eens wat anders! En zelfs die laatstgenoemde kaartjes worden vrolijk met deze set! (stempels en dies zijn trouwens samen als bundel, met een leuke korting van 10 procent te bestellen!)

Hier is ook nog een video met nog wat leuke tips en handige informatie: https://www.youtube.com/watchv=gelWZHaeA9M


Onderaan de kaart stempelde ik een toepasselijke tekst! Die zitten ook bij deze set. Handig ;o)

Helemaal onderaan strikte ik nog een wat van het Organza Ribbon om wat van het wit terug te laten komen. Het doorzichtige middelste deel van het lint kleurt natuurlijk ook meteen weer geweldig bij het Vellum!


En zo is het al met al een heerlijk uitbundige  kaart geworden! En gaandeweg het maken er van bubbelde en bruiste het in mijn hoofd al van de ideeen die ik OOK nog wil gaan maken met deze set! Dat heb ik nou altijd he, als ik eenmaal begin... dan komen de ideeen volop en slaat mijn fantasie helemaal op hol!! Ideeen  te over! Hierboven noemde ik er al een paar ;o)

 Ik heb echt zo'n zin om daar binnenkort eens lekker voor te gaan zitten! Zulke vrolijke kaartjes kun je immers nooit genoeg in huis hebben! (en ze zijn ZO leuk om te maken!)

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Bubble Over
Papier: Cardstock: Whisper White, Rich Razzleberry, Tangerine Tango
            Vellum Cardstock
            Foil Sheet Silver
Inkt: Rich Razzleberry, Tangerine Tango, Melon Mambo, Basic Black, Whisper White
Dies: Bottles & Bubbles Framelits, Layering Circles Framelits
Pons: 3/4 Inch Circle
Embellishments: Organza Ribbon Whisper White, Rhinestone Jewels
Tools: Stampin'Sponges, Sponge Daubers, Big Shot, Heat Tool

Tot snel,
Annette

24 maart a.s. : De Grote Kijkkast Stempelworkshopdag!
 klik HIER om een van de laatste plekjes te boeken!


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:

Maandag 12 maart om 19.00 uur

Maandag 19 maart om 19.00 uur




Van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!

Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!

Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!


en spaar voor gratis producten!

***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 

Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!