zondag 8 oktober 2017

Vintage kaart met Feeling of Christmas

* Nog een dag geldig, deze aanbiedingen*


De afgelopen dagen waren lekker druk. Ze hebben me hier thuis maar weinig gezien....Eerst was ik twee dagen naar een bijeenkomst met andere Stampin'Up! demo's, de zogenaamde "Round Table" bijeenkomst waarbij gedeeld en vergaderd wordt over allerlei dingen die we tegenkomen en die binnen StampinÚp! gebeuren of nog gaan gebeuren. Het waren leerzame, fijne, gezellige dagen waarbij we ook vooral veel persoonlijk ervaringen en tips deelden. Heel waardevol dus! Op mijn facebookpagina zie je een aantal foto's daarvan, en zelfs een ludiek filmpje! ;o)
Vervolgens was ik zaterdag nog een dag van huis ivm vrijwilligerswerk, dus was het, zoals je begrijpt, vandaag ook weer fijn om gewoon thuis te zijn! 


Vandaag laat ik jullie een kerstig Vintagkaartje zien! Ik blijf die stijl nu eenmaal mooi vinden!

En trouwens ook heel erg leuk om te maken!;o)


Met de kransen uit de stempelset Feeling of Christmas maakte ik een lekker "frommelige" krans. Niet stijfjes of keurig, maar gewoon lekker robuust over elkaar heen gestempeld. Je kunt deze stempels op diverse manieren gebruiken dus ik ben lekker aan het uitproberen geweest.

Ook de achtergrond die ik maakte met het Merry Music DSP leverde een bijdrage aan het vintage gevoel. Door het een beetje te beinkten maak je dit al snel wat ouder en krijgt het een klein beetje "grunge"...

Ook ruwde ik alle randjes een beetje op. Lekker stoer! ;o)

Ook zijn op zulke kaartjes de aankleding en details erg belangrijk voor het sfeertje. Het stukje sierrand dat links onder het paneeltje vandaan piept doet het dan ook erg leuk. Gewoon expres een klein stukje, en niet over de hele zijkant. Ik maakte het met een stukje Cardstock en de Decorative Ribbon Border Pons. Zo maak je altijd een bijpassend randje of kantje! En supermakkelijk te maken! Hoe lang je je randje ook maar hebben wilt!

Aan de bovenkant maakte ik nog een leuke embellishment welke ik maakte door een aantal onderdeeltjes te combineren... Een labeltje uit de Corrugated Elements, een stukje Natural Trim Gold, en een stukje solid Bakers Twine Basic Black en tenslotte een klein sterretje uit de Enamel Shapes Regals. Alles met elkaar geeft dat een leuk detail aan de kaart en alle kleuren van de kaart komen er weer in terug!

Houd je wel van een beetje "Grungen"? Volgende week zaterdag, 15 oktober, hebben we bij de Kijkkast een workshop in Charles Dickens Sfeer. En beetje victoriaans, vintage, en nostalgie en anders dan anders... Daar zullen dus zeker een aantal "grunge" en andere oudmaaktechnieken terug te vinden zijn! Voor deze workshop is nog maximaal 1 plekje beschikbaar!{Klik hier voor info}

En ook voor de Kijkkast Workshopdag, van 21 oktober, zijn nog maar maximaal twee plekjes beschikbaar! Je hebt nog uiterlijk tot dinsdag 11 oktober om je aan te melden maar vol is vol natuurlijk. Alle info hierover is te vinden op de {Workshopdag pagina}

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Feeling of Christmas
Papier: Cardstock: Cherry Cobbler, Crumb Cake, Very Vanilla
             DSP: Merry Music Specialty Designer Series Paper
Inkt: Old Olive, Basic Black, Cherry Cobbler, Crumb Cake, Soft Suede
Pons: Decorative Ribbon Border
Embellishments: Corrugated Elements, Solid Bakers Twine Basic Black, Natural Trim Gold, Enamel                            Shapes Regals
Tools: Stampin'Sponges, Sponge Daubers, Paper Snips, Blenderpens
En verder: Fast Fuse, Multi Purpose Liquid Glue, Mini Glue Dots

Tot snel!
Annette

NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 9 oktober om 19.00 uur
Maandag 16 oktober om 19.00 uur
Maandag 23 oktober om 19.00 uur



World Card Making Day Aanbiedingen:
Slechts geldig van 1-10 oktober:

( Klik HIER voor alle aanbiedingen!)

Actie voor de hele maand oktober: 
( Klik HIER voor de details)




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS









Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties,
like en volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!