woensdag 4 oktober 2017

Painted Harvest in een ander jasje... D-INKT!-sdag#58

Ojee, er bereikten mij gisteren een paar sippe berichtjes... Want... waar bleef mijn D-INKT!-sdagkaart?

Tsja, het is de laatste dagen gewoon extra druk! Leuk druk hoor! Ik ben bezig met allerlei spannende voorbereidingen, o.a. voor de {Kijkkast Stempel-Workshopdag} die inmiddels BIJNA volgeboekt is!! Yeeeejjjj! Wil je dus nog komen, meld je dan snel! Het wordt echt meer dan fabulous, dat beloof ik!
Zo kwam het dat mijn D-INKT!-sdagkaartje er even bij in schoot......Maar natuurlijk maak ik graag de mensen blij, dus hier is -weliswaar een dagje later- dan alsnog mijn Inktige techniekenkaartje!


Ik maakte het met de supergeliefde Stempelset Painted Harvest! Wat is die toch geweldig!


Deze keer maakte ik er weer eens een heel ander kaartje mee! Zowel qua indeling, als qua gebruik van de stempels!

Ik combineerde diverse stempels uit de set, met een paar watercolortechniekjes en maakte er een mooi achtergrondje mee! Zo krijgen ze een totaal ander effect!

Ik maakte er een topfold kaart mee (de vouw zit aan de bovenzijde van de kaart) en voorzag de voorzijde van een sierflap met daaronder een extra laag Vellum Cardstock. De flappen zijn asymmetrisch, wat het allemaal net wat spannender maakt ;o)

Aan de bovenkant wikkelde ik er een prachtig zachtglanzend lint omheen in een bijpassende kleur!
Op de flap stempelde ik ook nog een keer de bloem maar dan op de gewone manier, dus in meerdere laagjes op elkaar. (Two-Step-Stamping) Eerst de basisstempel, dan de gedetailleerde stempel, en tenslotte de stempel voor het hart van de bloem. De bloem heb ik even gemaskerd en daarna stempelde ik er nog wat blaadjes bij.

De tekst komt uit de stempelset De Mooiste Momenten. Een ongelooflijk mooie NEDERLANDSTALIGE set met allerlei teksten die je op heel veel manieren kunt combineren, voor heel veel situaties en gelegenheden!
Mede door de kleurcombinatie is het een lief en vriendelijk kaartje geworden. Mooi om op te sturen naar iemand die belangrijk voor mij is. Gelukkig heb ik heel veel van zulke  lieverds om me heen ... Ik voel me dan ook een echte bofferd!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Painted Harvest, De Mooiste Momenten
Papier: Cardstock: Pool Party, Whisper White Thick, Shimmery White, Vellum Cardstock
Inkt: Pool Party, So Saffron, Old Olive
Embellishments: Shimmer Ribbon, Pool Party
Tools: Stamp-A-Ma-Jig, Papersnips, Aqua Painters, Stampin'Sponges
En verder: Stampin'Dimensionals, Fast Fuse

Tot snel!
Annette

NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 9 oktober om 19.00 uur
Maandag 16 oktober om 19.00 uur
Maandag 23 oktober om 19.00 uur



World Card Making Day Aanbiedingen:
Slechts geldig van 1-10 oktober:

( Klik HIER voor alle aanbiedingen!)

Actie voor de hele maand oktober: 
( Klik HIER voor de details)




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS







Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties,
like en volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!