maandag 2 oktober 2017

Blue Birthday, Stempelen en kleuren op DSP

 ***Tip: Nog maar enkele plaatsjes zijn beschikbaar voor 
Dit wil je echt niet missen!
Zorg dus dat je nog snel je plekje reserveert!***




Nee hoor, geen verdrietige of sneue verjaardag, integendeel zelfs! Maar het klonk gewoon leuk, bij deze blauwe verjaardagskaart!
 Ik maakte hem voor een jarige vriendin die van blauw houdt!

Het is altijd zo leuk om een kaart op de ontvanger af te stemmen!



De achtergrond van deze kaart bestaat uit prachtige papier met een craquele-effect. Niet zelf gemaakt hoor, dit is een van de mooie dessins uit het Color Theory Designers Series Paper Stack! Dit heeft aan de ene zijde strakke motieven en aan de andere kant mooi verweerde dessins. 
 Altijd leuk om helemaal in 1 kleur te werken. Ik heb deze keer gestempeld op het dessinpapier, en de prachtige bloemmotieven ingekleurd met inkt en de blenderpens. 

Ook heb ik heel licht de mooie stoere achtergrondstempel "Post Script" afgedrukt.

En als klein detail heb ik nog wat kleine inktspettertjes toegevoegd!

Zowel de Nederlandse tekst als de Swirls komen uit de Recht uit het Hart Stempelset. Zo'n heerlijke, tijdloze set is dat!

De tekst stempelde ik op een bannertje. Dit is de andere zijde van het Craquele-DSP. Dat staat leuk, past er perfect bij en is meteen heel economisch gebruik maken van je papier ;o)

Hier zie je hoe de swirlstempel mooi opgaat in de achtergrond.

De Finishing touch voegde ik toe door een klein ornamentje uit te stansen met de Flourish Thinlits die perfect bij de Stempels passen. Deze kwam op het tekstbannertje. Ook voegde ik wat Whisper White Bakerstwine toe en gaf ik de gestempelde en ingekleurde bloemen een vleugje glitter met de Wink of Stella Glitter Brush.


Het gebruikte DSP maakt onderdeel uit van de actie die gisteren in gegaan is. Drie pakken DSP halen, en dan de vierde er gratis bij mogen uitkiezen. Over deze actie, en over de soorten DSP die meedoen lees je alles IN DEZE BLOGPOST. De DSP actie is de hele maand oktober geldig!

Daar staan ook meteen alle andere aanbiedingen in die momenteel geldig zijn! Altijd leuk om van te profiteren! ;o)  Let wel op, want de overige aanbiedingen zijn slechts tot 10 oktober geldig!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Recht uit het Hart, Post Script
Papier: Cardstock: Dapper Denim, Whisper White
             DSP Color Theory Designer Series Paper Stack
Inkt: Daper Denim, Marina Mist
Dies: Flourish Thinlits
Pons:: Triple Banner
Tools; Big Shot, Paper Snips, Sponge Daubers, Wink Of Stella Glitter Brush, Blenderpens
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals 

Tot snel!
Annette 

NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 9 oktober om 19.00 uur
Maandag 16 oktober om 19.00 uur
Maandag 23 oktober om 19.00 uur
World Card Making Day Aanbiedingen:
Slechts geldig van 1-10 oktober:
( Klik HIER voor alle aanbiedingen!)

Actie voor de hele maand oktober: 
( Klik HIER voor de details)




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS





Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties,
like en volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!