vrijdag 4 augustus 2017

Kerstmis komt er aan!

Oh nee, niet schrikken hoor, het duurt nog zo'n 20 weken voor het echt kerst is, maar je kunt maar beter te vroeg dan te laat zijn toch?

Over een maand komt de nieuwe Herfst-Wintercatalogus uit en ik heb meteen op 1 augustus gebruik gemaakt van de mogelijkheid voor demo's om eerder te bestellen en dus een mooie preorder gedaan. Maar wat was het moeilijk kiezen! Tsjonge wat een luilekkerland aan mooie producten! Ik ben (ahum) me dan ook wel een beetje te buiten gegaan deze keer... Een van de prachtige bundels die naar mij onderweg is,  is deze:


Ik was meteen verliefd op deze prachtige bundel. Als geheel, maar ook om de losse onderdelen waarmee je weer volop kunt varieren met andere stempelsets en materialen! Daar houden we toch allemaal van! Ik heb echt zin om tussen mijn zomerse projecten door aan de slag te gaan voor de kerst zodat ik nu eens niet op het laatst nog haast moet maken. Dat is zonde!

Als je er in december voldoende wilt hebben voor alle mensen die je een kaartje wilt sturen, is het namelijk helemaal niet zo'n gek idee om nu al te beginnen! Dit wordt dan ook door steeds meer mensen gedaan!



Stampin"Up! heeft deze prachtige bundel geselecteerd als Early Release en die mogen we, dus ook jullie, daarom al in Augustus bestellen, als voorproefje op de nieuwe catalogus waarop we nog een maandje moeten wachten!

De set bestaat uit een stel geweldige stempels, waaronder twee prachtige grote teksten, en heel veel leuke extra's. Tijdloze designs, waarmee je zowel klassieke als moderne kerstcreaties kunt maken!

 Om het nog mooier te maken zijn er ook Dies bij, en die zijn samen met de stempelset als Bundle, met tien procent korting, te bestellen!

Heel speciaal aan de Dies is de Frame-Die waarmee je een prachtige rand langs de buitenkant van je kaart kunt maken. Ook zijn er leuke hoekornamenten en een aantal dies die je stempelafdrukken netjes en makkelijk uitsnijden! Hier heb je ook buien de kerst om heel veel aan!

Wil je graag wat meer van die mooie mogelijkheden zien, is hier een presentatievideo van Stampin'Up!



Natuurlijk kun je voor deze set ook Vouchers inleveren als je deze in juli hebt verdiend. Dat levert een flinke korting op, of wie weet heb je de bundel zelfs gratis! Denk er om: Je Vouchers kun je alleen in augustus inleveren!



Wat mij betreft een echte aanrader!

Overigens heb ik met mijn preorder ook Catalogi meebesteld! Wil je er graag eentje ontvangen, laat het mij maar even weten. Voor de mensen die bij de Kijkkast hun stempelmaterialen bestellen is de catalogus helemaal gratis. Zodra ze bij mij binnen zijn kan ik ze versturen of kunnen ze bij mij opgehaald worden. Wil je dat ik voor jou een exemplaar reserveer, dan hoor ik dat graag!




Natuurlijk ga ik zelf ook zo snel mogelijk met deze prachtige bundel aan de slag!!

Tenslotte heb ik nog een tip voor mensen die liever Nederlandse teksten op hun kerstkaarten gebruiken. Wie weet vind jij het dan handiger de set in het DUITS te bestellen, zodat je een tekst hebt die wij ook gebruiken! (Toevallig is Stille Nacht in het Duits het zelfde) 

En ook in dit geval kun je gewoon gebruik maken van de Bundelkorting!

De komende  week is de (mee-)besteldag een klein stukje opgeschoven, naar de woensdag, maar natuurlijk kun je ook nu al een eventuele bestelling doorgeven. Als je vragen hebt mag je natuurlijk ook altijd mailen. Ik vind het leuk om je verder te helpen!

Tot snel!
Annette
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Woensdag 8 augustus om 19.00 uur
Maandag 14 augustus om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***







Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!