zondag 25 juni 2017

Liefste lentekrans met Hello Friend

Alhoewel de nieuwe In Colors van 2017-2019 heel mooie, intense kleuren zijn, kun je er ook heel zachte kleureffecten mee maken!

Voor deze lenteachtige kaart gebruikte ik de mooie nieuwe stempelset Hello Friend. Een superbruikbare set omdat er  kleinere teksten bij zitten, een prachtige achtergrondstempel, een mooi grote tekst, leuke kleine bloemelementen, een geweldige postachtige stempel waarmee je ook mooi embellishments kunt maken en deze prachtige kransstempel! Typisch een set die geweldig samenwerkt en combineert, ook samen met andere stempelsets. 

Deze keer heb ik de krans gestempeld met Versamark en met behulp van Embossingpoeder en de Heat Tool heb ik de afdruk geembosd.

Daarna heb ik er met behulp van een simpel maar heel leuk resisttechniekje de krans van gemeleerde kleurtjes voorzien. 

Dit techniekje kwam voorbij tijdens een van de Kijkkast-StempelClub-Workshops en de dames vonden het net toveren ;o)



In de tekst komen de gebruikte kleurtjes weer terug. Je kunt met de Stampin'Write markers heel eenvoudig direct op de stempel kleuren en dus ook meerkleurige afdrukjes maken.

Ook op de basiskaart is gestempeld. De grote achtergrondstempel... mmmm, daar ben ik WEG van! In dit geval heb ik deze stempel na het beinkten eerst licht afgestempeld voor ik hem op de basiskaart afdrukte, zodat het heel subtiel bleef en niet het middelste deel van de kaart overstemt.

In de diverse laagjes en het lint komen de gebruikte kleuren ook weer terug. Dat alles zo mooi matcht blijft genieten en is een van de vele redenen waarom ik zo graag met Stampin'Up! werk!

Toevallig had ik na deze workshop nog een kaartje nodig, en eigenlijk was het kaartje dat ik net had gemaakt precies wat ik zocht...

Dus ik maakte nogmaals het kaartje, met wat kleine variaties, voor mijn oom en tante die pas 60 jaar getrouwd waren. De tekst komt uit de nieuwe schitterende Nederlandstalige set Boeket vol Goede Wensen, waarmee ik natuurlijk nog veel meer voorbeelden zal laten zien.
Image result for stampin up boeket vol goede wensen

De stempelset met de cijfers is inmiddels retired, maar natuurlijk kun je hier ook de prachtige Numbers of Years set voor gebruiken. Ik vond het echter toch leuk om de foto te laten zien omdat de krans en het kleureffect hier zo goed te zien zijn. Elke keer wordt het anders!

( Ik gebruik inderdaad ook nog regelmatig  mijn retired stempels.  Natuurlijk doe ik dat! Ze behouden hun waarde en door ze steeds weer anders te combineren met nieuw blijft alles actueel!)
Mocht je ook deze techniekjes willen leren, dan kan ik natuurlijjk altijd een workshopdatum met je afspreken. Ik kom graag naar je toe!

Of als je maandelijks verrast wil worden met nieuwe tips en technieken, kun je natuurlijk ook aansluiten bij een van de supergezellige Kijkkast Stempelclub Groepen!

En natuurlijk kun je ook altijd een van de vele afwisselende workshops bijwonen die ik hier thuis met zo veel plezier voor jullie bedenk en samenstel! Heb je de supertrendy Botanical  techniekenworkshop al gezien die aankomende zaterdag op het programma staat? (voor info, kijk je in de agenda)

Je bent van harte welkom!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hello Friend, Boeket vol Goede Wensen
Papier: Cardstock: Powder Pink, Tranquil Tide, Berry Burst
             Watercolor Paper
Inkt: Berry Burst, Lemon Lime Twist
Ponsen: Classic Label, Banner Triple
Dies: Lots of Labels Framelits
Embellishments: Finely Woven Ribbon Lemon Lime Twist, Embossingpowder Whisper White
Tools: Big Shot, Stampin'Write Markers In-Colors 2017-2019, Stampin'Spritzers, Silicon Craft Sheet, Heat Tool, Embossing Buddy, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 26 juni om 19.00 uur
Maandag 3 juli om 19.00 uur
Maandag 10 juli om 19.00 uur


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!