maandag 19 juni 2017

Daar ben ik weer ;o) met Hello Friend

Hoe kan ik beter weer starten met bloggen dan met een kaartje met deze tekst! 

Hello Friend!

Ja, daar ben ik weer...Ik ben er weer een beetje bovenop, en heb het de afgelopen week al weer loeidruk gehad (HEERLIJK!!) met De Clubworkshops, techniekenworkshops en kaartjes maken. Doordat ik met veel dingen nog een beetje achterliep schoot het maken van blogposts er een beetje bij in maar... Hee, ik kan weer stempelen en bijna alles weer doen! Dus nu ook weer een blogpostje schrijven!  Ik heb het wel gemist hoor!

Op het eerste oog is het een heel simpel kaartje, maar toch zitten er een aantal leuke details in!


De prachtige krans-stempel heeft bijvoorbeeld een gemeleerd effect gekregen en er zijn diverse subtiele laagjes te zien!

De mooie kleuren zijn te vinden in de serie nieuwe In Colors! Namelijk Powder Pink, Berry Burst, en Fresh Fig. Bij elkaar gecombineerd kun je hier mooie ton sur ton kaartjes mee maken.

Ook de Layering Squares Framelits leveren een grote bijdrage aan de mooie laagjeslook!


En die drie smalle strookjes van het Fresh Florals DSP passen er echt perfect bij. Hierdoor komen alle gebruikte kleuren weer terug en het gebruikte motief past natuurlijk ook perfect bij de prachtige krans stempel. De stempels komen allemaal uit de set Hello Friend, een ideale combinatieset, omdat de diverse onderdelen geweldig te combineren zijn ook met andere stempelsets. Je ziet hem zeker nog vaker voorbij komen ;o)

DANKJEWEL!!!

De afgelopen weken heb ik overigens zo ontzettend veel lieve en leuke berichtjes, attenties en kaartjes mogen ontvangen met veel hartverwarmende wensen en welgemeende goede adviezen! Ze hebben zeker bijgedragen aan mijn herstel! Enorm bedankt!!

Vanaf nu, dat is tenminste de bedoeling,  zal ik weer regelmatig een blogpostje plaatsen. Ook zal ik de komende week een aantal bijzonder leuke nieuwtjes bekend maken! Ik zou zeker de komende  Kijkkastberichtjes  in de gaten houden, want er komt iets helemaal nieuws en unieks aan!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hello You
Papier: Cardstock: Fresh Fig, Whisper White
             DSP: Fresh Florals DSP Stack
Inkt: Powder Pink, Berry Burst, Fresh Fig
Ponsen: Triple Banner,
Dies: Layering Squares Framelits
Embellishments: Finely Woven Ribbon Powder Pink
Tools: Stampin'Sponges, Stamp-A-Ma-Jig, Papier Snips, Stampin'Write Markers In Colors 2017-2019

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 26 juni om 19.00 uur


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!