dinsdag 30 mei 2017

Wist je dat..... (heel veel nieuwtjes!)

Wist je dat ......

Image result for wist je dat...

......ik zoveel nieuws te vertellen heb, dat ik het maar een keertje zo doe?

...... het nog maar 26 uur duurt voor de NIEUWE JAARCATALOGUS online gaat?
Image result for stampin up catalogue 2017
.......... deze helemaal vol staat met fantastische stempels en andere producten?

...... dat je bij mij een papieren exemplaar van de catalogus kunt aanvragen ( je mag hem bij mij komen halen maar ik kan hem ook naar je opsturen. {Mail}me maar even...)

......er meteen op 1 juni een  (mee-)bestelling de deur uit gaat voor iedereen die (net als ik) echt niet langer kan wachten?


Maar er is meer.... want wist je ook al...



..... dat er een speciale actie is voor iedereen die van 1 t/m 30 juni een Kijkkast-workshop, demo avond of kennismakingsparty bij zich thuis organiseert?

.......dat je bij een totaalomzet voortkomend uit deze workshop of party van 400 euro of meer je naast je normale percentage ( in dit geval minimaal 12 procent van de omzet) nu ook nog eens 40 euro extra  aan Stampin'Rewards krijgt? Kadootje van Stampin'Up! ( En met die prachtige nieuwe catalogus vol moois zit je zo aan dit bedrag hoor!)

........ dat je deze extra Stampin'Rewards ook krijgt als je alleen of samen met bijv vriendinnen een order doet van dit bedrag?

....... dat je van je Stampin'Rewards OOK die fantastische Hostesssets mag bestellen, die exclusief te verkrijgen voor mensen die een workshop of party hosten.. maar natuurlijk mag je ook iets anders kiezen...
Stampin' Rewards
..... dat je sowieso als host of hostess van een workshop bij jou thuis een persoonlijk handgemaakt kadootje krijgt van de Kijkkast, een gratis catalogus, PLUS een gratis kado uit mag kiezen uit onze Hostessmand (waarin onder andere stempelsets, inkten en embellishments zitten)

.......... dat er workshops zijn voor zowel volslagen beginners als vergevorderden, dat je mag aangeven wat je workshopwensen zijn  en dat zulke middagen of avonden altijd supergezellige en relaxte stempelfeestjes zijn?



Op workshopgebied is er allerlei leuks te boeken!
Wist je bijvoorbeeld dat.....

.......er weer supergave nieuwe workshops toegevoegd zijn aan de {workshopagenda}?
Image result for agenda images
.... er nog steeds voldoende plek is in de agenda voor de workshop of party bij jou thuis? dus boek snel....


... dat er op 10 juni een supergezellige Kijkkast-stempelfeestmiddag is ter ere van de nieuwe catalogus, met heel veel nieuwe spulletjes, nieuwe voorbeelden en een goodiebag voor alle deelnemers? Ook een leuke middag om kennis te maken met de Kijkkast, met die fantastische hobby: stempelen, met Stampin'Up! EN natuurlijk met de nieuwe producten!!
foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen.
........... dat het geplade workshopprogramma heel afwisselend is, van sprookjesachtige techniekenworkshop (17 juni) tot kleurrijke Daisy workshop ( 3 en 28 juni) tot supertrendy workshop in Botanical Style met een vleugje industriele invloed...(1 juli) en de veelgevraagde Shadow Framingtechniek (op 24 juni)



... dat de eerste data al weer (bijna) volgeboekt zijn en je dus maar beter ook snel je plekje kunt boeken?

.... dat er op 1 juni, 7 juni en 30 juni weer gezellige Stempelmomentjes zijn? Gezellig en in gemoedelijk tempo een mooie kaart maken, onder het genot van een kop koffie of thee, deze maand natuurlijk met veel nieuwe producten en dat voor maar 3,50?

...... dat alle info terug te vinden is in de workshopagenda en dat deze workshops OOK als workshops bij jou thuis geboekt kunnen worden?



WOW! Als je tot zover gekomen bent met lezen, heb je een heleboel informatie tot je genomen! Ik ben er echt in sneltreinvaart even door heen geraced, want het was ook zo veel! Maar het is allemaal veel te leuk om niet met jullie te delen!

Ik kan me voorstellen dat je het even rustig terug wilt lezen en wellicht komen er vragen bij je op....
Weet dan dat ik graag je vragen beantwoord en alles met alle plezier nader toe wil lichten. Wil je meteen een workshop bij je thuis boeken (of een plaatsje bij een workshop in ons huis) kan dat natuurlijk! Ook kun je je catalogus reserveren! Neem gerust contact met mij op en bel of {mail} mij of kom langs! Ik help je graag!

Goh zeg, wat heb ik er een ENORME zin in! Ik hoop jullie ook!

p.s. vergeet niet dat de Eastern Palace Bundles aanbieding EN het Bundlevoordeel op de huidige Bundlesets uit de huidige (nog heel even geldige) catalogus alleen op woensdag 31 mei nog geldig zijn! Indien gewenst doe ik voor jou een extra bestelling!)

Tot snel,
Annette


***Speciale Mei Actie: Eastern Palace Bundles met gratis Extra's! 
Klik hier voor alle {INFO}***




Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Donderdag 1 juni om 19.00 uur -> 
( Eerste bestelling uit de NIEUWE catalogu)
Maandag 5 juni om 19.00 uur.




Voor meer nieuws, tips en leuks, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }




Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!