vrijdag 7 april 2017

Team-Swaps ( Souvenirs) voor On Stage 2017

Zo, de tweede dag tijdens On Stage is al weer voorbij! Althans... het officiele gedeelte: We genieten nu waarschijnlijk van een gezellig avondje  ;o)

Vandaag hebben we Team Swaps geruild! We hadden afgesproken voor elkaar iets extra speciaals te maken.

Het mooie van Stampin'Up-demo zijn, naast alle leuke creatieve en stempelige zaken natuurlijk.... is dat je er zoveel leuke mensen ontmoet. Deze dagen zijn dat er maar liefst 800 ;o). Die spreek je natuurlijk niet allemaal, maar het KAN wel. Je hoeft je in deze grote club gezellige mensen nooit alleen te voelen. Waar je tijdens zulke dagen loopt, zit of kijkt knoop je heel gemakkelijk een praatje aan. De sfeer is gewoon ontzettend gemoedelijk! Ik vind dat echt uniek!

Ons eigen team is voor mij heel belangrijk. Ik wil graag dat mensen deze groep als een warm bad ervaren en zich thuis voelen. Daar doe ik echt mijn best voor en ik ben heel blij met deze fijne mensen....Ik had voor al mijn teamgenootjes dan ook wat leuke extraatjes mee, o.a. ook deze speciale Team Swap kadootjes!

Ik maakte van mini-schilders-ezeltjes leuke souvenirs die ons nog heel lang terug zullen laten denken aan deze dagen. Er worden ongetwijfeld teamfoto's gemaakt en als je dan zo'n foto klein afdrukt en in het "Lijstje"doet, is je souvenir helemaal klaar. Lekker kitscherig, dus daarom juist leuk ;o)

Natuurlijk heb ik ook dit project lekker Hollands gehouden, in de Delftsblauw look, met alweer zo'n gezellig koetje er op! Gestempeld, en daarna ingeleurd met Inkt en de Aquapainter....

Het hout van het lijstje maakte ik met de Hardwood Stempel. Deze drukte ik af, en daarna sneed ik de "planken"van elkaar en sponsde ze. Ik plakte ze met opzet een beetje 'hotseknotserig' op het mini linnen doekje.

Natuurlijk moesten ook de plaats en het jaartal er bij, en op het ezeltje zelf stempelde ik heel subtiel de naam van het merk waar we allemaal ons hart aan verloren hebben.

Alle souvenirtjes gingen in zakjes, en die kwamen tenslotte te hangen aan een overheerlijke, ouderwetse, super-Hollandse kaneelstok. Jammie! Dit kreeg ik alleen niet goed op de foto ;o)

Nu maar hopen dat mijn teamgenootjes het leuk vonden, want op het moment dat ik dit schrijf weet ik dat nog niet!header_OnStage2016_demo_ENG

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hardwood, Labeler Alphabet, Perpetual Calender, Barnyard Babies, Work of Art, Pun Intended
Papier: Whisper White Thick Cardstock
Inkt: Night of Navy
Embellishments: Solid Bakers Twine Night of Navy
Ponsen: 3/4 inch Circle, Classic Label
Tools: Sponge Daubers, Stampin'SPonges'Aqua Painters
En verder: Mini Glue Dots, Tear&Tape Adhesive, Fast Fuse, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette



*Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Vrijdag 31 maart 2017 (laatste (mee-)bestelling binnen de SAB!!!)
Maandag 10 april om 19.00 uur
Maandag 17 april om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!