zaterdag 29 april 2017

De Kijkkast ruimt op, grote opruiming en uitverkoop!



Zoals jullie misschien weten ga ik mijn vroegere hobbykamer herinrichten. En tsja, daar heb ik ruimte voor nodig.... Ik ben dus flink (zeg maar gerust HEEEELLL flink!!)  aan het opruimen!

Omdat ik al jaren creatief bezig ben en ook al weer 14 jaar workshops geef heb ik ook sommige dingen dubbel... en dat hoef ik niet allemaal te houden....

Ik heb na ruim vier jaar Stampin'Up! demonstratrice zijn heel veel mooie producten bij elkaar verzameld...

Daarbij moet ik ruimte maken voor de nieuwe Stampin'Up! Collectie.....

En ik heb beperkte opbergruimte in mijn bijna-hobbykamer....

Kortom: De bezem moet er door!

Image result for spring cleaning



Er staan hier inmiddels dozen en stapels vol stempels, dies, ponsen, cardstock, embellishments en nog veel meer klaar! Echt VEEL! Met weemoed ga ik er afstand van doen... maar ik gun ik ze een ander liefdevol thuis.....

Tijd dus voor..... grote uitverkoop!
Image result for kortingen

Jouw kans om alsnog aan mooie producten te komen uit vorige catalogi, en jouw kans om koopjes te scoren!

Alles gaat weg met kortingen van 15 tot 80 procent!

Met je aankoop uit mijn opruiming verdien je bovendien KORTING op je aankoop uit de NIEUWE catalogus die op 1 juni zal verschijnen!


Deze grote uitverkoopdag gaat plaatsvinden op zaterdag 6 mei!
Image result for volle tas

Kom je ook?

Misschien gaat het wel heel druk worden.....Om alles ordelijk te laten verlopen en iedereen een kans te geven rustig te kijken zijn er daarom wel een paar afspraken!

*De dag is verdeeld in tijdvakken! Je meldt je van te voren aan voor een tijdvak. Binnen dat tijdvak ben je welkom om lekker te komen neuzen in mijn spulletjes! Zo voorkomen we te veel drukte....Je kunt dus niet voortijdig of zonder aanmelding naar binnen...Kom je aan het eind van het tijdvak binnen heb je dus minder tijd om te kijken en kiezen.

*Je aankopen kun je alleen contant en ter plaatse voldoen. Neem dus voldoende geld mee, en liefst ook kleingeld.

*Er worden geen eigen tassen ed meegenomen naar binnen.

*Op is op!

Voor elk tijdvak worden de tafels aangevuld met meer producten. 
Je heb dus in elk tijdvak volop keus!!

*De kortingsprijs staat op het product! Kortingen van 15 tot 80 procent! 

*Het betreft retired producten uit mijn eigen collectie, dus geen producten uit de huidige catalogi.

*Er is heel veel, ook heel geliefde sets, ponsen en bundles, alle thema's, ook veel prachtig papier, cardstock etc. dus het is absoluut de moeite waard en er is voor iedereen keus.

*Producten die als set of bundel worden aangeboden worden niet los verkocht.

*Ruilen of retourneren is niet mogelijk.

*De Uitverkoopdag vindt plaats bij mij thuis in Wognum, Noord-Holland.

Je ontvangt deze dag een tegoedbon, waarmee je 20 procent van je aankopen uit mijn uitverkoop als korting op producten uit de actuele catalogi/ nieuwe catalogus terugkrijgt.
(Voorbeeld: Je koopt voor 40 euro aan uitverkoopproducten en krijgt daarbij een tegoedbon twv 8 euro die je kunt besteden bij een bestelling uit de catalogi.)

Je kunt je vanaf NU aanmelden voor een tijdvak, en wacht niet, want vol is vol!

Tijdvak 1: Van 13.15 tot 13.45 (Vol)

Tijdvak 2: Van 14.00 tot 14.30 (nog enkele plaatsen beschikbaar)

Tijdvak 3: Van 14.45 tot 15.15 (nog enkele plaatsen beschikbaar)

Tijdvak 4: Van 15.30 tot 16.00 (Vol)

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 1 mei om 19.00 uur
Maandag 8 mei om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

3 opmerkingen :

  1. Oeiii beetje tever voor mij maar wel heeeel jammer want ponsen vind ik altijd wel heel en makkelijk. tja dan maar s6 wensen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!
      Misschien is het een oplossing om met anderen samen te komen?

      Verwijderen
  2. Nee Annette had misschien wel een idee geweest maar ik ben ook niet thuis. Moeders wordt 70 dus ja wij gaan op visite op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!