donderdag 9 februari 2017

Lieve babykaart met Tasty Trucks & Any Occasion

We wonen hier in een buurt met best wat jonge gezinnen dus hangen regelmatig de vlaggen uit voor een nieuw buurkindje. Dat "vlaggen" is bij ons in de straat namelijk altijd een gezellige en feestelijke gewoonte!

Het is me al een paar keer gebeurd dat ik op zo'n moment geen leuke kaart had klaar liggen en er in allerijl eentje moest maken op een moment dat ik er net niet op mijn gemak voor kon gaan zitten...Dat vond ik  jammer, dus besloot ik dat het handig zou zijn voor zulke momenten wat babykaartjes op voorraad te hebben. Want een kaartje kopen, dat doe ik natuurlijk niet ;o) Een zelfgemaakt babykaartje blijft namelijk altijd het allerleukst en het allerpersoonlijkst!!

(En het is ook nog eens veeeeeel te leuk om te maken!)


Dit is er eentje! En er zit nog een heel bijzonder verhaal aan vast maar daarover vertel ik straks meer!

Ik gebruikte voor dit kaartje twee GRATIS Sale-A-Brationsets!

Met het leuke autootje uit de set Tasty Trucks kun je veel meer doen dan je op het eerste oog denkt! Het leek me leuk er nu eens een lekker zoet babymeisjeskaartje mee te maken.

Het grappige autootje komt zowel in de achtergrond als op de voorgrond terug. Door met zachte lieve kleuren op de achtergrond te stempelen en dit te combineren met de grungy stempel uit de set Timeless Textures krijgt het een beetje een vintagelook.

Op een apart stukje cardstock stempelde ik nogmaals de truck en deze stanste ik uit met een ovale vorm uit de set Stitched Framelits. De stikselrandjes zitten al in de framelits, en daar hoef je dus zelf niets extra's voor te doen, maar het effect is superleuk!

Daar heb ik toen leuke letterslingers op gestempeld met de tekst "It's a girl" en deze stempels komen uit de set Any Occassion, en dat is dus OOK een Sale-A-Brationset!

Mocht het je nog niet bekend zijn: , Sale-A-Brationsets komen uit de speciale Actiefolder waaruit je tijdens de Sale-A-Brationperiode een gratis geschenk mag kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro! De Sale-A-Bration duurt tot 31 maart en er zijn geweldig leuke gratis producten te kiezen! Rechts op deze pagina kun je de Sale-A-Brationproducten online bekijken! Maar natuurlijk heb ik ook papieren exemplaren op voorraad en dat kijkt natuurlijk veel fijner!. Mocht je er graag eentje willen dan hoor ik dat graag, dan komt dat helemaal in orde!

Onder het ovaal heb ik een strookje van het mooie Glimmer Paper gebruikt in een mooi bijpassend roze kleurtje, en daaroverheen zit wat Very Vanilla Lace Trim, dat ik zelf met inkt roze heb gekleurd. Daarbij nog wat sequins die ik heb losgehaald van een stukje Sequin Trim, en je hebt precies dat kleine beetje glim dat het kaartje extra meisjesachtig maakt.



Het leuke verhaal dat aan dit kaartje vast zat is dat toen ik dit aan het maken was, een van onze lieve buurtjes binnen kwam en me het blijde nieuws vertelde dat er bij hen nog een kindje bij mag gaan komen! Gezien mijn roze kaartje vraag ik me nu natuurlijk heel sterk af of ik per ongeluk voorspellende gaven heb ;o) De tijd zal het leren. Belangrijkste is natuurlijk dat alles goed mag gaan! Maar ik vond het in ieder geval een heel grappig toeval!

Mocht je dit kaartje ook willen maken (en een jongensversie is natuurlijk net zo leuk, dus die maak ik ook nog!) of misschien heb jij wel een heel ander idee....dan help ik je met alle plezier op weg.  Het is heel makkelijk en ZO leuk om te doen!

Wil je hiervoor misschien stempels of andere bijbehorende spulletjes bestellen en daarmee ook deze gratis stempelsets (of iets anders leuks uit de SAB folder) willen verdienen dan verzorg ik dit graag en met alle liefde voor je.  Ook als je vragen hebt kun je altijd bij me terecht. Neem gerust {contact} met me op!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Tasty Trucks (SAB), Any Occassion (SAB), Timeless Textures
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Blushing Bride
             Glimmer Paper Blushing Bride
Inkt: Rose Red, Blushing Bride, Crumb Cake
Dies: Stitched Shapes Framelits
Embellishments: Lace Trim Very Vanilla, Sequin Trim Blushing Bride.
Tools: Big Shot
En verder: Stampin'Dimensionals, Tear&Tape Adhesive, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette



Image result for So Very Much Sale a Bration






Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 

Maandag 13 februari om 19.00 uur
Maandag 20 februari om 19.00 uur



Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!