vrijdag 24 februari 2017

"A Happy Day"met Lift me Up!

 Tussen de voorbereidingen voor onze teamdag door ga ik even zitten om jullie een kaart te laten zien. Morgen komen een aantal teammaatjes naar Wognum voor een gezellige Ont-Moet-Dag. Er gaat veel geknutseld worden, dat is zeker, en gezellig wordt het ook! Maar daarover vertel ik in een volgende post vast meer. Nu eerst een lekker lucht-ig kaartje ;o)

Ze vallen meteen op in de lente-/zomercatalogus, de prachtige luchtballonnen van de set Lift me Up!
Tijdens een van de Stempelmomentjes bij de Kijkkast, maakten we er deze vrolijke kaart mee, in lieve kleurtjes. Daarbij gebruikten we de stempels en bijpassende Up & Away Thinlits op verschillende manieren.

Eerst stempelden we een achtergrond met de kleine ballonstempel, in drie kleuren, met daartussen de kleine wolkjes die ook bij deze set zitten. Zo maak je dus heel simpel je eigen, perfect bijpassende, designpapier!


Vervolgens stansten we een gestempelde ballon uit met de bijpassende die, en daarna ook nog zo'n prachtig opengewerkte grote luchtballon. De set is heel uitgebreid: Er zitten maar liefst 16 stempels in, en 15 Thinlits dies! (Stempels en Thinlits zijn samen met bundelkorting te bestellen!)


De tekst maakte ik met de stempelset Thoughtful Banners en deze ponste ik uit met de Duet Banner pons. De lichtelijk gebogen vorm van de banners staan geweldig op de ronde vorm van de ballon!

"Oh Happy Day" kun je natuurlijk voor allerlei vrolijke gelegenheden gebruiken!

 Op het middelste paneel stempelde ik ook wolken, maar nu de grotere. Ik liet kleurtjes terugkomen door dubbel te "matten".

Door de beide ballonnen lekker uit te laten steken bij het paneel, lijkt het net alsof ze je tegemoet komen vliegen. Door het een en ander met Dimensionals op te plakken wordt dat effect nog groter.

De finishing touch bestaat uit wat kleine pareltjes (Pearl Basic Jewels) op de kleinere ballon en een stukje Ruched Ribbon om het paneel. Ook heb ik wat randjes licht beinkt met een Sponge Dauber.


Ook lieve kaartjes kun je dus met deze mooie luchtballonnen maken! De Lift me Up Bunde is gewoon van alle markten thuis!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Lift me Up, Thoughtful Banners
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Sweet Sugarplum, Flirty Flamingo, Perfect Plum
Inkt: Flirty Flamingo, Sweet Sugarplum, Perfect Plum, Soft Sky
Dies: Up & Away Thinlits Dies
Pons: Duet Banner
Embellishments: Ruched Ribbon Flirty Flamingo, Pearl Basic Jewels
Tools: Big Shot, Die Brush, Precision Plate, Sponge Daubers
En verder: Fine Tip Glue, Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals, Snail Adhesive

tot snel,
Annette



Image result for So Very Much Sale a Bration





Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 27 februari om 19.00 uur
Maandag 6 maart om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!