maandag 9 januari 2017

KIKken! First Page of a New Book!

Hoera, het technische probleempje is opgelost. Dat betekent dat de KIK creaties eindelijk online gezet konden worden! Nogmaals mijn excuses voor de vertraging!

Het thema paste deze keer perfect bij de start van dit nieuwe jaar! Dat is, net als bij een nieuw boek, altijd een nieuw begin, en een nieuwe periode waarin weer veel zal gaan gebeuren en het eind en de afloop je nog onbekend zijn. Een nieuw avontuur! Maar het kan over elke periode of gebeurtenis  in een leven gaan....En hoe geef je dit dan vorm? Daarvoor had ik vele tips....Met dit thema zijn de deelnemers aan de slag gegaan: First Page of a New Book!

Een verrassend thema was dit! Zo proberen we elke maand de deelnemers weer een creatieve boost te geven. Het is leuk om te zien hoe men dan op nieuwe ideeen en toepassingen komt. Veel mensen blijken superinventief te zijn en wisten van zichzelf niet dat ze dat waren! Tsja, dat doet de KIK! Het zet ECHT de creatieve raderen aan het werk en geeft vaak totaal nieuwe invalshoeken en bergen inspiratie!!




Een van de vele reacties:

Wat een heerlijke KIK is dit weer geweest. Ik heb de eerste dag echt even met de handen in het haar gezeten hoor, dat zeg ik eerlijk, maar je zei al in een van de kikmails dat het vanzelf duidelijk zou worden en dat gebeurde ook! Elke dag vertelde je weer wat tips en elke keer werd het beeld in mijn hoofd duidelijker. Heel knap opgebouwd! Ik ben een van die mensen die haar kaartjes niet durft in te zenden maar wie weet komt dat nog wel ;o) In ieder geval geniet ik volop van de KIK en het is elke maand weer een complete verrassing wat er nu weer gaat komen. Echt verfrissend en vernieuwend deze manier van werken! Zeker door de vakkundige opbouw! Bedankt!



Wil je qua creativiteit OOK graag een begin maken aan een nieuw (creatief!) hoofdstuk, of misschien zelfs aan een heel nieuw boek? Dan kan de KIK je daar wellicht bij helpen! Als je zo de reviews en reacties kijkt (het zijn er inmiddels meer dan 100!!!) werkt dat bij veel mensen zeker zo! Een kadootje voor jezelf dus en voor een heel lage prijs!! Doe je mee?? Meld je dan snel aan om meteen in januari je jaar goed te beginnen met een flinke creatieve KIK! Je leest alles over de KIK, de Challenge, de inhoud en de wijze van aanmelden op de KIK-Info-Pagina! Aanmelden kan nog tot en met 10 januari! Ik heet je graag van harte welkom!

Deze maand heeft het thema weer prachtige creaties opgeleverd, waarvan er een klein aantal zijn ingezonden voor de KIK-Challenge! Ben je al benieuwd? Ga dan snel naar de KIK-galerij!

Morgen ben ik er weer met een D-INKT!-sdagkaart!

Tot snel! ( en wie weet tot KIKS???)
Annette

Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
In deze periode betaal je bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 16 januari om 19.00 uur
Maandag 23 januari om 19.00 uur

Is jouw goede voornemen: Meer creativiteit en meer inspiratie???
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en wil je ook gebruik maken van de voordelen (korting!!) 
Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als (hobby) demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
voor info kijk je ook HIER


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!