zaterdag 10 december 2016

Glitter of puur natuur....met Christmas Pines

De kerstboom wordt hier morgen, na de Shabby Chic Workshop,  neergezet en in de komende dagen gaan we het huis ook verder gezellig versieren.
Aan de ene kant houd ik erg van een rijkelijk versierde kerst, maar ook spreekt de Scandinavische eenvoud me altijd erg aan. Gewoon veel mooi groen en natuurlijk materiaal, wat kaarsen, kerstlichtjes en klaar... Gelukkig hoeven we niet te kiezen maar kan het allemaal ;o)

Vandaag een mooi rustig kerstkaartje dat eerder neigt naar die Scandinavische kant van mij ;o) Uiteindelijk gaat het immers vooral ook om de sfeer en om de mensen met wie je je kerst doorbrengt!

De basis voor mijn kaart maakte ik met de schitterende dennentaak-stempels uit de set Christmas Pines. Deze heb ik er echt uit laten springen door de Emboss Resist techniek. Dat gaf een mooie basis voor de volgende laag.

Die volgende laag bestond uit takjes die ik had uitgestanst met de bijpassende Pretty Pines Thinlits dies. Hoe gaaf is dat, zo bij elkaar! Met deze takjes kun je de mooiste combinaties maken en ze lenen zich uitstekend voor allerlei technieken...


In de bovenhoek maakte ik nog wat denappeltjes, die ik met dezelfde stempels en Thinlits maakte. Je kunt diverse stempels en dies met elkaar combineren waardoor je van de denappels allerlei verschillende varianten kunt maken. Met structuur, opengewerkt, met echte "schubjes"of gewoon gestempeld en dan eenvoudig uitgestanst. Door al die variaties kun je de set zowel heel basic en natuurlijk gebruiken, als voor een echte glitter en glamourproject. Het is maar net wat voor een bui je hebt ;o)

Op mijn kaart van vandaag  heb ik twee varianten gedaan. Een opengewerkte en een dichte denappel.


Maar met deze stempels en stansen kan zo veel meer....Denk bijvoorbeeld ook eens aan een eenvoudig ingepakt kadootje met wat twine er omheen, en dan zo'n enkel takje onder het twine geschoven. Eenvoudig maar zo sjiek! Of een leeg glazen potje veranderen in een sfeerlichtje, met een paar van deze takjes, wat denappeltjes die je stempelt en stanst, en dan wat lint of wat kant.... Of werk met goud en glans en versier er je feestelijk gedekte tafel mee.... en zo kan ik nog uren doorgaan ;o)

De stempels en Thinlits zijn samen overigens als Bundle te bestellen. Dat levert je een korting van 10 procent op! een geweldig veelzijdige en tijdloze set!

***Mocht je producten voor je zelf, of als kerstkadootje, zeker nog voor de kerstdagen
in huis willen hebben dan is aanstaande maandag
de laatste (mee-)besteldag om dat nog tijdig te doen.***


En terwijl ik praat over mijn eenvoudige kaart, besef ik maar al te goed hoe goed wij het hier hebben. Daarom doe ik met de Kijkkast altijd graag iets om anderen te helpen!

Tussen alle bedrijven door  ben ik deze week bijvoorbeeld van alles aan het voorbereiden voor het grote Event in mijn woonplaats Wognum!

Fair, muzikale optredens, horeca, activiteiten, workshops! Allerlei leuks is daar te beleven ten bate van Serious Request, dus ik hoop velen van jullie daar te zien!


Op dit evenement ten bate van Serious Request zal de Kijkkast dan namelijk gedurende de hele middag allerlei kerstige mini workshops verzorgen ( KOM JE OOK?) en zullen daar leuke gestempelde presentjes en hebbedingetjes te vinden zijn! 

Daarnaast wordt er allerlei leuks en moois geveild, waaronder volledig verzorgde stempelsworkshops bij de Kijkkast!

Voor meer info kun je alvast even kijken op DE SITE VAN SERIOUS WOGNUM

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Christmas Pines
Papier: Whisper White, Garden Green, Crumb Cake
Inkt: Garden Green, Soft Suede, Versamark
Embellishments: Embossingpowder Clear
Dies: Pretty Pinecones Thinlits Dies
Tools: Stampin'Sponges, Sponge Daubers, Embossing Buddy, Heattool, Big Shot, Bone Folder
En verder: Fine Tip Glue, Snail Adhesive

May the Simple Joys of the Season be Yours!
Tot snel!
Annette

EINDEJAARSUITVERKOOP 
Het magazijn wordt opgeruimd,
de lijst met retiringproducten is bekend,
er zijn gave aanbiedingen en kortingen,
en OP IS OP!

Je vindt alle informatie over de uitverkoop {HIER!}





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 12 december om 19.00 uur (nog net op tijd voor de kerst!)
Maandag 19 december om 19.00 uur



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en wil je ook gebruik maken van de voordelen (korting!!) 
Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als (hobby) demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
voor info kijk je ook HIER




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!