vrijdag 4 november 2016

Verslagje van de eersteKijkkast Stempelworkshopdag #2

Hier ben ik weer met vandaag deel 2 van het verslag over de Stempelworkshopdag!

Na de techniekenworkshops van de ochtend was het tijd voor een pauze met een welverdiende lekkere lunch! Je kon je buikje rond eten met diverse soorten broodjes, beleg, salades, fruit, rauwkost, maaltijdsalade en natuurlijk was er van alles te drinken en ook kon je even "chillen"in de loungehoek, of kon er even een wandelingetje gemaakt worden door de prachtige tuin door wie daar zin in had!

Door de hele dag heen waren er overigens af en toe hilarische onderbrekingen waarbij diverse leuke stempelprijzen verloot werden. Altijd leuk natuurlijk, en de stempel-prijzen werden uiteraard blij in ontvangst genomen ;o)

Iedereen had ook al een fraaie stempelset ontdekt in zijn/haar goodiebag, en daarbij nog allerlei andere leuke verrassingen, dus het verwen-gevoel was compleet ;o)

Er stond in de workshopruimte ook een tafel met allerlei leuke buitenkansjes en nieuwtjes voor de deelnemers klaar. Ook stond er een inspiratietafel met allerlei voorbeelden, en ook hingen er door de ruimte heen een aantal displays ter inspiratie. Er zijn tijdens de koffiebreaks en in de lunchpauze dan ook heel wat foto's gemaakt!





In de middag hadden we een gezamelijke workshop met een groter en uitgebreider project!. We decoreerden een fraai houten doosje waarvoor we een vakkenindeling maakten, en maakten zelf achtergrondpapier, welke we verwerkten in zes kaarten, met bijpassende enveloppen. We gebruikten daarvoor een van de workshopkits die iedereen in de royaal (!) gevulde goodiebag had aangetroffen. Het geheel had een romantische stijl.




Alhoewel we dit met een grote groep maakten was de workshop zo in elkaar gezet dat iedereen toch lekker door kon werken.  Ook deze workshop viel zo te zien en horen erg in de smaak! Er werden echt prachtige werkstukken gemaakt!





Er werd tussen het harde werken door veel gelachen en gekletst, en iedereen had het overduidelijk naar zijn/haar zin! Het is altijd hartverwarmend als je zo'n gemengde groep mensen bij elkaar hebt en ze het meteen zo gezellig met elkaar hebben!

Na het verloten van nog een paar prijzen kregen Adeline en Maaike van mij een eigen goodiebag met diverse kadootjes, en die hadden ze dan ook dubbel en dwars verdiend.... Vervolgens sloten we de dag af en daarbij kregen we enorm veel lieve reacties, complimentjes en bedankjes. Zo lief!
(Adeline, ik, en Maaike!)

Toen ik me liet ontvallen dat de dag misschien wel voor herhaling vatbaar was en ik voorzichtige plannen had voor een vervolg... werd er heel enthousiast gereageerd en wilde men zich zelfs graag meteen weer inschrijven ;o)  Maar zover is het nog niet hoor hahaha!

De ontzettend positieve reacties tijdens de dag (en ook achteraf) waren een kadootje en geven mij wel alweer een boost om al stiekem een beetje te gaan nadenken over de invulling van deze mogelijk volgende Kijkkast Workshopdag... ;o)) Uiteraard houd ik jullie op de hoogte!

In het hele weekend er na is de smile trouwens niet meer van mijn snuit verdwenen ;o) Er is echt niks leukers dan delen wat je zo graag doet, en mensen blij maken! We kijken er dan ook voldaan en blij op terug! En.. we hebben er van genoten!
Maar natuurlijk zijn er nog veel meer stempelactiviteiten bij de Kijkkast! Ook deze maand zijn er gave workshops! Kijk vooral eens in de AGENDA, er is weer een extra workshopmiddag toegevoegd! Ook liggen er aanvragen voor extra Kijkkast Clubs! De eerste Clubs zijn al begonnen De nieuwe groepen starten ook, zodra er minimaal drie personen zijn!

Morgen ben ik er eventjes niet! Dan ben ik met een aantal teamgenootjes, en een heleboel democollega's bij een halfjaarlijks groot event in Amsterdam (lekker dichtbij deze keer!) naar ON STAGE en Centre Stage! Ik heb er zin in! (en ben nog druk bezig met mijn swaps! oeps! dat wordt weer nachtwerk...)

Tot snel!
Annette

Nieuw: Stitched from the Heart!
prachtige Stitched Framelits,
PLUS alleen in november:
25 procent korting op geselecteerde stempelsets!
Bekijk ze {hier} allemaal!

Image result for stitched from the heart stampin up november


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19,00 uur


Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
 voor info kijk je ook HIER

1 opmerking :

  1. O, wat ziet dit er tich gaaf uit, hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn, misschien met yolanda,

    Veel plezier morgen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!