vrijdag 24 juni 2016

Stoer kaartje met Vertical Greetings

Er is voor mij niets leuker dan producten lekker met elkaar mixen. Dat geeft zoveel extra mogelijkheden en is een leuke creatieve uitdaging. Gewoon twee dingen nemen die misschien op het eerste oog niet op elkaar afgestemd zijn en dan bedenken wat je er mee kunt. Soms is dat een echte uitdaging!

 

Hier combineerde ik de nieuwe stempelset Vertical Greetings met Moroccan Designer Series Paper.

Vertical Greetings Clear-Mount Stamp Set

De boompjes en Buxusjes van deze stempelset doen op het eerste oog misschienwat klassiek en strak aan. Daar zijn ze dan ook prima geschikt voor!

De verticale teksten zijn ook lekker anders. Dat misten we nog in de collectie. Blij mee!

Eens kijken wat er nog meer kan....

\\

Het Moroccan DSP heeft speelse motieven en veel warme specerijenkleuren in combinatie met sprekende "rijke" kleuren zoals Emerald Envie en Dapper Denim. Door die warme en stoere kleuren en tijdloze motieven is dit papier ook erg mooi voor bijv. Mannenkaarten te gebruiken.

De kleuren uit het Designer Series Paper heb ik gebruikt voor deze kaart!
Voor een stoerder effect maakte ik gebruik van veel laagjes, en gescheurde en geinkte randjes.



Ik besloot een grapje uit te halen met dit leuke Buxusboompje door er extra diepte in te brengen. Dat deed ik op deze manier:

Eerst stempelde in het boompje met Early Espresso op de basis van Very Vanilla Cardstock.
Vervolgens stempelde ik het boompje nog twee keer op wat restjes cardstock. Van een deze boompjes knipte ik de groene bolletjes uit, en van de tweede ponste ik uit het midden een rondje met de 1/2 inch cirkelpons. Deze bolletjes en rondjes plakte ik met Stampin'Dimensionals op de basis. Dat gaf al veel extra diepte!


Ook de bloempot kreeg een dergelijke "behandeling" Ik kleurde de bloempot in met Stampin'Write Markers en drukte deze af op wederom een restje Very Vanilla, knipte het uit en plakte het weer op het eerste stempelafdrukje met Stampin'Dimensionals.

Ik plakte de gescheurde en beinkte laagjes op elkaar  en dit alles op de basiskaart in de kleur Dapper Denim.  Aan de rechterkant stempelde ik zo'n superhandige verticale tekst uit Vertical Greetings.

Wat spettertjes uit de set Painters Palette, en onderaan ook een "veegje"uit deze set om de bloempot een basis te geven.... maakten het stempelwerk af.

Een stukje Linen Thread is een leuk accentje aan de bovenkant en daar besloot ik het bij te laten!


Dit kaartje was erg leuk om te maken! En tijdens het knutselen bedacht ik nog veel meer leuke mogelijkheden en die verticale teksten zijn voor allerlei indelingen en soorten kaartjes gewoon superbruikbaar! 

Het is een tijdloos kaartje geworden, met warme en volle rijke kleuren dat ik zowel naar een heer als naar een dame zou kunnen sturen. Da's altijd handig! ;o)

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Vertical Greetings, Painter's Palette
Inkt: Early Espresso, Emerald Envie, Delightful Dijon
Papier: Cardstock: Dapper Denim, Delightful Dijon, Very Vanilla
Dsp: Morrocan Designer Series Paper
Pons: 1/2 inch Circle
Embellishments: Linen Thread
Tools: Sponge Daubers, Paper Snips, Stampin'Write Markers
En verder: Stampin'Dimensionale, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 27 juni 19.00 uur
 Donderdag 30 juni 19.00 uur (SPECIALE ORDER IVM NIEUWSBRIEFACTIE) 
Maandag 4 juli 19.00 uur

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Er is een manier om met korting je stempels te bestellen: Kom in juni bij ons supergezellige en fijne team en krijg 2 stempelsets naar keuze EXTRA bij de startpakket! Vraag mij gerust om informatie!

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Ben je toe aan iets nieuws en anders?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)











Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!