maandag 16 november 2015

Superdeluxe korting op heel veel stempelsets, PLUS bekendmaking retiring producten!

Hallo allemaal,

De verhalen over ons OnStage-avontuur moeten echt even wachten... want er is NU een tijdelijke kortingsactie bij Stampin'Up! die zo leuk is dat je hem echt niet mag missen!

Een groot aantal stempelsets kunnen nu met maar liefst 20 procent korting besteld worden! Dit komt eigenlijk bijna nooit voor EN de actie geldt maar tot en met vrijdag, dus....geniet er van, zou ik zeggen!



Deze week doe ik twee maal een extra (mee-)bestelling: Op dinsdag om 20.30 uur en donderdag a.s.  om 20.30 uur! 

Als je meebestelt en je spulletjes bij mij komt ophalen heb je geen bijkomende verzendkosten! (Je kunt natuurlijk ook altijd en op elk moment je bestelling aan me doorgeven als je het extra snel, en meteen vanuit Stampin'Up! bij jou thuis wilt hebben, dan doe ik voor jou een individuele bestelling.)


Vergeet niet:  De korting van 20 procent geldt slechts van 16 tm 20 november!!!

Je kunt kiezen uit de volgende sets! 
***De korting van 20 procent gaat nog van de getoonde prijzen af!***
























Nog meer nieuws!

En dan is er nog meer nieuws! Al heel erg op tijd is de retiringlijst verschenen vandaag. Op deze lijst staan alle producten uit de Seasonal Catalog die NIET meer terug zullen keren! Sterker nog, vanaf heden geldt: Zolang de voorraad strekt! Heb je nog prachtige stempelsets of andere producten uit de Herfstwintercatalogus op je lijstje staan, wacht dan niet langer... ander vis je echt achter het net.... Dat hebben we het vorige jaar ook gezien...Heel veel dingen zijn heel snel op! Deze catalogus staat nu eenmaal vol met toppers!

 Dus bij deze: Je bent gewaarschuwd!

Je vindt de lijst met uitlopende/retiring producten HIER! (deze lijst wordt op elke werkdag bijgewerkt, klik dus opnieuw op de link als je wilt weten wat de actuele stand van zaken is)

Het gaat om Stempels, Stansen, Embellishments, Project Life, Tools, Kits, Papier, Lint, noem maar op!

Uiteraard geldt ook voor bestellingen waarbij je van deze acties gebruik maakt gewoon de Kijkkast- NOVEMBERAANBIEDING!

Tot snel!
Annette

In November bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


        
Het ultieme Sint-kado-idee voor maandenlang plezier: De KIK!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



3 opmerkingen :

  1. Geweldige acties Annette! Hier heel blij mee om mijn stamping up-assortiment uit te breiden en nieuwe mogelijkheden te ontdekken!
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige acties Annette! Heel blij mee om mijn Stamping Up-assortiment uit te breiden en nieuwe mogelijkheden te ontdekken!
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn mailtje is onderweg ;o))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!