woensdag 2 september 2015

Werk-in-uitvoering, KIKken en weekaanbiedingen ;o))

Op het ogenblik is het hier eventjes heel erg druk. Naast de Info-avonden op de scholen van onze kinderen, de drukte van de KIK en de komende Open Kijkkast dag, is er op het ogenblik heel veel te regelen. o.a. werk ik achter de schermen aan een aantal verbeteringen die mijn blog makkelijker te onderhouden maken.
Echt even een spitsweek! Dat zal in meer gezinnen het geval zijn denk ik. Het is dus momenteel iets rustiger dan ik zou willen op het Kijkkast-blog. Het technische probleempje is gelukkig opgelost, dus de KIK-foto's ga ik na het weekend plaatsen. Het wordt dus een dagje later. Het kan even niet anders. Waren de dagen maar van elastiek he?

Het weer was hier vandaag niet al te goed. In de tuin werken -wat eigenlijk mijn bedoeling was-  was er dus even niet bij.  Maar heb de tijd toch goed gebruikt voor iets nuttigs (en leuks!) want mijn krans waarover ik gisteren vertelde is inmiddels af, en morgen ga ik de decoratie doen. Natuurlijk laat ik nog zien hoe het allemaal geworden is! Het bekleden was in ieder geval een leuk karweitje, niet moeilijk en best snel klaar. Ik heb wel wat handige tips bedacht, maar daarover later meer!



Time to KIK!

Nu de nieuwe maand is beginnen is dus ook weer de aanmeldingsperiode van de KIK open! Vanaf nu tot en met 10 september kun je je aanmelden voor een losse maand of mini-abonnement! Er zijn tot nu toe elke maand nog mensen bij gekomen en de reacties zijn erg enthousiast. Echt verbluffend hoeveel energie mij dat geeft! Enorm blij ben ik met de reacties. Het is echt enorm leuk, inspirerend en leerzaam om mee te doen hoor ik steeds!

Als je je nu aanmeldt doe je meteen met de septemberKIK mee, een hele leuke met mooie technieken. Niet heel moeilijk, wel heel erg bruikbaar en anders dan anders! En zoals altijd leer je je materialen weer met andere ogen bekijken zodat je ze optimaal gebruikt! Stempels zijn immers eindeloos veelzijdig!



Je kunt je aanmelden door mij een mail te sturen (annette.elias@quicknet.nl) en alle informatie over het abonnement staat HIER. Onderaan zie je ook wat andere deelnemers er over gezegd hebben.

Weekaanbiedingen:

Maar hee, het is woensdag, dan zijn er natuurlijk ook nieuwe Weekly Deals! Hier zijn ze (jummie!)



Stampin'Up! maakt prachtige pakketten waar alle benodigde spullen inzitten voor een mooi project. In de nieuwe Herfst-wintercatalogus vinden we er daar enkele van, maar ook ook in de jaarcatalogus staan bijzonder leuke! De Build A Bannerkit stond toch al bovenaan mijn lijstje dus die gaat er deze week komen (ook erg mooi om deze kit voor bijvoorbeeld een mooie kerstbanner te gebruiken!) Er zit echt van alles bij. Banners van canvas (18 stuks), dik twine, een spritzer, sjablonen voor letters, cijfers en siermotieven etc. Je hebt eigenlijk alleen nog inkt in de kleur(en) die je zelf kiest en basisdingen zoals een schaar en lijm. Verder kun je het zo gek maken als je zelf wilt. Stempelen, geponste sterren of bloemen, noem maar op!

Stempels zitten er deze keer ook weer bij. Deze leuke Boys will be Boys set heeft stoere, realistisch  geschetste afbeeldingen. Ontzettend mooi in te kleuren! Gewoon met inkt en een Aqua Painter bijvoorbeeld. Met een beetje fantasie kun je hier allerlei leuke themakaarten mee maken... Ik hoop dat het me lukt hier binnenkort eens wat voorbeelden mee te laten zien.

Als je van interactieve kaarten houdt dan is de Circle Card Thinlits set een superaanwinst. Er zit een grote die in om de kaart inclusief bewegend deel en de vouwlijnen te stansen, maar ook allerlei superleuke extra's die je ook voor andere projecten natuurlijk kunt gebruiken. Een heeluitgebreide set!

Wat ook zo'n leuke aanwinst is, is deze set van twee embossingfolders. Leuke frames waar je enorm veel kanten mee op kunt! Er is een sierlijke vorm met dotjes, en een wat strakkere vorm met leuke kleine details (die zie je op het plaatje niet) die ook heel leuk zijn om voor een mannenkaart te gebruiken bijvoorbeeld.

Tenslotte leuke spullen om je werk te decoreren. Net even die finishing touch. Deze week hebben we het heerlijke supersoepele-en-heel-makkelijk-zelf-te-kleuren-met-inkt Seam Binding lint in Whisper White, maar ook lekker kleurige Candy Dots, zelfklevend en maar liefst 100!!!! stuks, of tenslotte de onmisbare Rhinestone Basic Jewels die echt veel mooier glitteren dan andere steentjes. Ik denk dat ik maar wat extra neem, zeker nu met de feestdagen in het vooruitzicht....

Open Kijkkast!

De aanmeldingen voor de Open Kijkkast Middag van zaterdag 5 sept aanstaande lopen al lekker, maar er zijn nog enkele plaatsjes over. Als je kunt en wilt komen, laat het mij dan wel even weten. Je bent van harte welkom!

Heb je trouwens al gezien dat er wat dingen aangepast en aangevuld zijn in de Workshopagenda? De komende dagen komen er nog meer nieuwe workshops op  te staan, dus kijk af en toe maar even in de Agenda!

Tot snel,
Annette


Snak je naar nieuwe invalshoeken en ideeen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!