woensdag 30 september 2015

Knallende weekaanbiedingen!




Wow, echt supergave dingen deze week... Veel dingen waarvan ik weet dat ze op menig verlanglijstje voorkomen.... ;o)


Als je er -net als ik- van houdt kadootjes te maken zit je deze week goed!

Wat is ie toch vreselijk leuk, de Mini Treatbag Thinlits Diesset! Hiermee maak je de allerleukste kadozakjes, kaartenzakjes, etuitjes, kadobonverpakkingen, minialbumpjes etc! En dan zitten er ook nog heel veel extra's bij ( in totaal bevat de set maar liefst  12 stansen!) om de treatbags verder te bewerken of om decoraties te maken. Strikjes, hartjes, woorden, sterretjes, randjes etc. Natuurlijk zijn deze ook voor andere projectjes weer te gebruiken! De kadozakjes die je hiermee maakt hebben de afmeting 9,4 x 13,3 cm. Deze week maar liefst 12,25 euro korting op deze set!

Een andere aanwinst is de Gift Box Punch Board. Daarmee kun je supermakkelijk allerlei leuke kadodoosjes maken in heel veel verschillende maten, hoog en smal, laag en breed etc.. En dat zonder ingewikkeld meetwerk of denkwerk ed. Het wijst allemaal voor zich en alle maten ed staan op het punchboard zelf! De doosjes zijn zonder knip of plakwerk in elkaar te vouwen en te sluiten. Echt een geweldig stuk gereedschap. Deze week met maar liefst 25 procent korting,

Wat ik ook zo'n aanwinst vindt is de set Floral Frames Framelits. Natuurlijk prachtig voor je kaarten, maar ook prachtig om sierlijke doosjes te maken, volumineuse bloemen, minialbums, sluitingen voor kadozakjes en noem maar op.  Ook superleuk om nu eens kaarten in een andere vorm te maken! Een geweldige basic!

En natuurlijk is geen enkele kaart, geen enkel doosje of kadozakje, tasje of andere creatie, compleet zonder decoratie! Deze week zijn daarvoor het prachtige zwart-wit-zilver Washitape, het Crushed Curry Bakers Twine EN het superleuke hartjesmotief van de Happy Heart Embossingfolder ook extra leuke geprijsd.

Geniet er van ;o) Mocht je iets willen bestellen, en mag ik dit voor je verzorgen, mail me dan gerust even. Ik zal het graag voor je in orde maken.

Daarbij ben ik altijd graag bereid je vragen te beantwoorden op stempelgebied, over producten of technieken, over workshops of mogelijkheden of wat dan ook. Ik help je graag waar ik dat kan!. Helemaal vrijblijvend uiteraard en met plezier! Schroom dus niet mij te mailen of via het contactformulier contact op te nemen. Altijd welkom!

Tip:

KOM MORGEN TERUG BIJ DE KIJKKAST!

Want dan maken we een knallende Kijkkast-Oktoberaanbieding bekend! (spannend!)

Tot snel!
Annette

Kom je maar niet uit je stempeldip?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!