woensdag 26 augustus 2015

Weekly deals en SALE!


Wij stempelaars zijn allemaal dol op mooie nieuwe materialen om mee te werken! En dan is een koopje natuurlijk nooit weg!

Hier zijn weer de nieuwe weekaanbiedingen, maar lees vooral verder want er is nog meer!




Hot, hip, trendy, dat geldt zeker voor Washitape! En het wordt door mensen van alle leeftijden gebruikt! Geen gewoon plakband maar lichtelijk transparant, vrolijk gekleurd, scheurbaar tape met enorm veel mogelijkheden. Naast het maken van bijvoorbeeld laagjes, streepjes of het vormen van een decoratief accent is het  ook te gebruiken om bijvoorbeeld vlaggetjes, tabjes ed te maken. Ik ben er dol op, zeker in deze mooie kleuren! Natuurlijk weer precies passend bij de Inkten, Cardstock en Designerseriespapier. Deze kleurtjes zijn de In-Colors van 2014-2016!

DE Chalk Talk Framelits zijn ook flink in de aanbieding. Ontzettend leuke vormen van tags die je ook als label of etiket kunt toepassen. Er zitten zelfs losse stansjes bij om decoratieve gaatjes in de labels te maken. Ontzettend gaaf deze set en heel veelzijdig!

Er valt weer volop relief te maken deze keer want er zijn maar liefst mooie embossingfolders bij de Deals. Of je nu schattige dotjes, moderne driehoekjes of lekker tijdloze diagonale strepen wilt. Zo leuk te gebruiken als je met lagjes werkt maar ook heel erg geschikt voor diverse technieken.

En tenslotte is er ook nog de supersterke plakker ;o) De refill voor de fast fuse, het megasterke broertje van de snail adhesive en daarom geweldig voor het in elkaar plakken van doosjes, tasjes ed. Ik gebruik het ook om bijvoorbeeld knopen stevig vast te plakken. Ideaal, schoon, stevig en snel!

UITVERKOOP!

Maar vandaag is ook het uitverkooprek, oftewel het Clearancerack, aangevuld met nieuwe spulletjes voor superlage prijzen. Alles zolang de voorraad strekt. Ik zou beslist even gaan kijken. Mooie stempels, ponsen, embssingfolder, framelits en embellishments. Als je op het product klikt zie je de details/informatie en het bestelnummer. Ook deze producten kun je via mij bestellen, dat kan ook uiteraard gewoon gecombineerd worden met andere artikelen.. je vindt het Clearance Rack HIER!

Meebesteldag, en bestellen uit de kerstcatalogus!

Als je iets wilt bestellen kun je altijd bij me terecht, ik kan op elk moment een aparte bestelling voor je doen en deze direct bij je thuis laten bezorgen.
Wil je liever meedoen met het gezamelijke bestelmoment, en je spulletjes bij me ophalen om verzendkosten uit te sparen? Dat kan ook! We bestellen weer op maandagavond heel laat ( dan is het net 1 september) de wekelijkse (mee-)bestelling en tegelijkertijd is dit dan de eerste gelegenheid om te orderen uit de nieuwe catalogus! Je kunt dus deze week, tot uiterlijk maandag 31 augustus 18.00 uur je lijstje aan me doorgeven.
Natuurlijk kun je ook altijd gewoon uit de jaarcatalogus bestellen en profiteren van de weekaanbiedingen die hierboven staan, evenals de Uitverkoopartikelen.
Je kunt me bereiken op annette.elias@quicknet.nl

OEPS!

Ik zou het bijna vergeten... maar heb je nog geen papieren Herfst-Wintercatalogus? Oeehh dat kan echt niet hoor!

Ik heb er nog voldoende liggen en ga deze week de tweede lading versturen. Mocht je er ook eentje willen ontvangen, laat het dan vooral even weten. (hij is schandalig leuk, levensgevaarlijk zelfs, dus wees gewaarschuwd!) ;o))) Je kunt hem ophalen maar ook kan ik hem naar je opsturen! Je kunt contact opnemen door me bijvoorbeeld een mail te sturen. annette.elias@quicknet.nl


Binnenkort ben ik bij jullie terug met meer nieuws en natuurlijk met nieuwe maaksels!

Tot snel!

Annette

Durf jij ook eens flink uit je creatieve comfortzone te komen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!