zondag 2 augustus 2015

Kort KIK-nieuws!

De nieuwe maand is weer begonnen en dat betekent ook dat er weer een nieuwe KIK aan komt! Ook deze maand hebben zich al weer een aantal nieuwe deelnemers aangemeld! Heel erg bijzonder: Vanaf de "KIK-off" van de KIK komen er wekelijks weer enkele enthousiaste mensen bij, vooral door mond-op-mond-reclame EN wat ik heel fijn vind, tot nu toe worden alle proefabonnementen nog vervolgd door een "echt" abonnement! Ik kan je nu wel honderd keer vertellen hoe superleuk het KIK-ken is, maar ik volsta hiermee: Het enthousiasme en de reacties overtreffen mijn stoutste verwachtingen!

Wil je dit alles ook meemaken? Ga ook meedoen met de KIK en laat je vervolgens verrassen en inspireren en laat je creatieve cellen flink opporren door de tips en materialen. Aanmelden voor deze maand kan weer!  Je hebt daar tot uiterlijk 10 augustus de tijd voor!

Hier is nog even het overzicht!

Elke maand  tussen de 1ste en de 10de kun je je aanmelden voor de KIK! Rond de 20ste valt je KIK, (mits tijdig betaald) stevig verpakt, in je brievenbus en kun je aan de slag. Je hebt tot de laatste dag van die maand om je creativiteit op de KIK los te laten en een foto van je maaksel(s) naar me te mailen. Deze laat ik op de 5de van de volgende maand dan weer zien!

Kortom: Je kunt je NU aanmelden om op tijd te zijn voor de KIK van augustus!
En voor de nieuwsgierige deelnemers........ de KIK galerij wordt op 5 augustus aangevuld met de Challenge bijdragen van JULI. Het thema was toen COLORSPLASH! Een heerlijke techniekenKIK!

Als je eerst alles nog eens wilt lezen over de inhoud van de KIK, de KIK-challenge, de bedoeling en het uitgangspunt, de afspraken, de tips en trucs, het abonnement, de inspiratieboost, de mogelijkheden, de gratis KIK die je kunt verdienen, over hoe je je kunt aanmelden en meer....... Kijk dan voor een overzicht bij de KIK-info pagina Hier vind je ook enkele reviews van andere deelnemers!

Creativiteit wordt MEER als je het deelt! Doe je mee?

Tot snel!
Annette



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!