woensdag 19 augustus 2015

YES!!! Daar zijn ze weer...


Het is weer woensdag, en hier zijn dus weer de nieuwe weekaanbiedingen. Voor mij altijd een mooie gelegenheid om deze producten eens in het zonnetje te zetten en wat te brainstormen over de mogelijkheden die je er mee hebt.  (Dat ze dan ook nog eens in de aanbieding zijn is natuurlijk een leuke bijkomstigheid ;o) )

Want je kunt bij de Kijkkast niet alleen producten bestellen, ik leer je ook heel graag heel veel verschillende dingen ( liefst zo veel mogelijk ;o) die je er mee kunt doen. Ik houd er van als mensen hun producten optimaal kunnen gebruiken en de mogelijkheden er van kennen en daardoor NOG meer plezier hebben in het maken van mooie kaarten, doosjes en andere knutsels. Dat geeft mij echt veel meer plezier en voldoening dan alleen het verkopen er van!




De stempelset die deze week bij de deals zit is een heel eenvoudige, maar daarom wel een set die je heel vaak gebruikt! Gewoon omdat ie mooi en bruikbaar is!  De teksten zijn leuk, de lettertypes zijn leuk, door het formaat zijn ze leuk als niet te dominant element op kaarten waar je wel een tekst op wilt maar die niet "te veel"moet zijn en ze zijn ook nog eens prima te combineren met onder andere de Washi Pons. Pas geleden kwam ik er trouwens ook nog achter dat de teksten zich ook prima lenen voor Project Life. Ik houd er van als ik stempels voor veel dingen kan gebruiken!

Een andere basic is de Banner Punch, ook een zo handig product waarmee je leuke kleine bannertjes kunt maken die als klein accent net je werkstukken af kan maken, maar natuurlijk ook superleuk zijn om bijvoorbeeld vlaggenslingertjes op je kaart of doosje te maken. Er zijn ook leuke bijpassende stempels te bestellen. Dit is gewoon een van mijn meest gebruikte ponsen en die gaat dus echt nooit meer weg!

De vrolijke kleurtjes van deze Sequins zijn op zich al om op te eten, de vormpjes ook, en als je ziet hoeveel er in het handige doosje zitten en dat ze bovendien precies passen bij de Stampin'Upkleurtjes Melon Mambo, Old Olive, Pacific Point, Pumpkin Pie en Real Red is natuurlijk helemaal top. Deze leuke vormpjes zijn altijd een leuke aanvulling op je kaart, niet te opvallend maar wel heel vrolijk. Ook in shakerboxen en schudzakjes doen ze het geweldig. Een tip: In de nieuwe Herfst-/Wintercatalogus die vanaf 1 september geldig is ( waarover straks meer!) staat een ideale lijmpen waarmee je straks geweldig iniminidingetjes op kunt plakken. Ik zeg het alvast: dat is een musthave!

Houd je ook zo van die mooie diepbruine kleur Early Espresso? Dan is dit mooie, supersoepele Seam Binding lint een echte "wannahave". Early Espresso is de donkerste bruintint uit de collectie en deze kleur combineert echt geweldig. Natuurlijk kun je het voor vintage projecten gebruiken, maar minstens zo mooi is het samen met kleuren als Blushing Bride of Soft Sky en nog heel veel meer kleuren. Het Seam Binding lint heeft als leuke bijkomstigheid dat je het heel makkelijk een heel andere look kunt geven door het nat te maken, er een propje van te maken en dit dan zo op te laten drogen, waarna je een prachtig crincle effect hebt verkregen.

Een van de producten die veel meer mogelijkheden biedt die je in de eerste instantie zou denken is de Striped Scallop Thinlits Die. Natuurlijk kun je in het motief golfjes zien en het combineren met bijvoorbeeld stempels in zeethema, wat heel erg leuk samengaat, maar er is zo heel veel meer mogelijk! Toevallig heb ik met deze stans een hele serie technieken bedacht met een supergaaf en grungy vintage effect en binnenkort geef ik daar een leerzame techniekenworkshop mee. Deze komt binnenkort in de agenda te staan, en ik zal jullie daarvan dan uiteraard op de hoogte stellen!

Tenslotte de superleuke Zig Zag Textured Embossingfolder. Deze heeft een leuk hip structuurtje met een mooi zigzagmotief dat heel geschikt is voor moderne of mannelijke projecten, maar  kijk er ook maar eens anders naar... Er kan veel meer mee dan alleen embossen. Je kunt ze bijvoorbeeld ook beinkten en dat is weer een totaal ander effect! Heb je al eens gekeken hoe het effect is als je de embossingfolder andersom gebruikt? Dat geeft ineens een totaal andere look! Kortom, erg gaaf om mee te werken!

Nieuwe Herfst-Wintercatalogus!

Ja, ze zijn binnen! Ik heb ze volop in huis, en iedereen die hem al gezien heeft is er WEG van! Veel leuks voor de herfst voor mannenkaarten, gekke halloweensets die ook voor andere geleden erg gaaf zijn, echt supersupersupermooie Project Life spulletjes (Ik wil nu eigenlijk al aan een december album te beginnen!) ongelooflijk mooie, lieve en grappige winterstempels, mooi sets ook die heel gaaf zijn voor door het hele jaar en natuurlijk ook een flinke dosis KERST! Heel veel stijlen, van traditioneel tot superhip, ongebruikelijke sjieke kleuren maar ook de 'echte kerstkleuren". Stempels natuurlijk, maar ook papiertjes, ponsen, stansen, leuke hebbedingen/embellishments, supergaaf lint en band en meer! En.... hoera... een heleboel bundelaanbiedingen!!!!

Kortom: Hij is geweldig!

Wil je ook een exemplaar van deze catalogus met hoge WOW-factor? ;o)) Laat het dan maar even weten, je kunt hem dan natuurlijk bij mij komen afhalen (laat wel even weten wanneer je komt) in Wognum, maar ik kan hem natuurlijk ook naar je toesturen. Neem gerust contact op als ik je blij maak met deze catalogus ;o)

de KIK!

Hij is onderweg, de KIK van augustus, en zal dus waarschijnlijk morgen bij de deelnemers in de bus vallen! Altijd een spannend moment! Ook voor mij! Deze KIK is weer totaal anders dan de vorige, en het enige dat ik over deze maand verklap is dat het allemaal om de details draait! Challenge, tipmails en een tutorial staan klaar voor de deelnemers!

Zodra de technische probleempjes opgelost zijn krijgen jullie ook nog mijn eigen creaties te zien met de KIK van juli. Het komt goed!

* Eerstkomende (mee)-besteldag: Maandag 24 augustus a.s. , en je kunt dan tot 18.00 uur je bestelling aan me doorgeven.

Tot snel!
Annette

Wil je ook elke maand een creatieve verrassing in je brievenbus?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!