zondag 26 juli 2015

Supersnel kadotasjes maken #2

Er is niet veel voor nodig om de kadotasjes die je maakt met de Gift Box Punch Board een ander uiterlijk te geven. Ik ben nog even verder gegaan met het Bohemian DSP.

Hier ziet het tasje er al heel anders uit door de bovenrand een flink stuk om te slaan, waardoor het motief aan de andere kant van het papier zichtbaar wordt. (Bovendien maakt dit  het tasje extra stevig!)



De bovenkant is hier voorzien van gaatjes met de Handheld Circle Pons en een mooi lint in de kleur Island Indigo. Daarna heb ik een vlinder gestempeld in bijpassende kleurtjes met de prachtige stempelset Watercolor Wings. Dit was volgens mij de allereerste set die ik MOEST hebben toen de catalogus uitkwam. Zo mooi! De vlinder heb ik deze keer niet uitgestanst met de bijpassende Bold Butterfly Framelits, maar ik heb de 2,5 inch Circlepons genomen en van de vlinder een rond label gemaakt. Deze heb ik met Silver Bakers Twine aan het lint gehangen en vervolgens heb ik met wat lieve bloemetjes (uitgeponst en voorzien van een een pareltje) het tasje verder aangekleed.


Maar ook kun je je eigen variatie  maken door aan de bovenkant met de Gift Bag Puch Board op de vouwlijnen te ponsen, waardoor een flap ontstaat waarmee je het tasje mooi kunt sluiten. Heel makkelijk! 


Hier heb ik het tasje dichtgemaakt met een Clothespin voorzien van een stukje kant. De Banners heb ik geponst met de Banner Triple Pons uit stukjes Bohemian DSP die ik van andere projectjes over had. De bloemen ( gemaakt met een van mijn favoriete stempelsets Beautiful Bunch)  heb ik gestempeld, geponsd en gesponsd met Delighful Dijon.

Maar na het maken van deze tasjes vond ik dat er meer mee moest kunnen en ben ik dus een beetje verder gaan spelen en experimenteren met de Gift Bag Punch Board. Morgen zal ik je het resultaat daarvan laten zien.

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Watercolor Wings, Beautiful Bunch
Inkt: Bemuda Bay, Island Indigo, Rich Razzleberry, Delightful Dijon
Papier: Bohemien DSP. Cardstock: Very Vanilla, Bermuda Bay, Island Indigo
Ponsen: 2,5 inch Circle, Itty Bitty Accents Punch Pack, Fun Flower, Banner Triple; 1/4 inch Circle Handheld
Embellishments: Cortton Ribbon Island Indigo, Metallic Bakers Twine Silver, Pearl Basic Jewels, Venetian Crochet Trim, Clothespins
En verder: Gift Bag Punch Board, Glue Dots, Tear and Tape Adhesive, Stampin'Trimmer.

Tot morgen,
Annette

Wil je wel eens nieuwe stempelstijlen verkennen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!