dinsdag 2 juni 2015

Hij staat online, de NIEUWE CATALOGUS!!!

Ja hoor, daar is hij dan! De nieuwe, onovertroffen, veelzijdige en supermooie jaarcatalogus 2015/2016 met allemaal prachtige stempels, In-Colors, nieuwe soorten en kleuren papier, ponsen, geweldige stanssets en nog heellll veeellll meer leuks!! 

Rechts in de kantlijn kun je hem aanklikken, downloaden en inzien!

Veel plezier met kijken!




Zoals jullie weten kunnen we vandaag, echt alleen vandaag, bestellen uit DRIE catalogi. De splinternieuwe catalogus 2015/2016, de jaarcatalogus 2014/2015 en de Lente/zomercatalogus! Op verzoek heb ik voor vanavond een extra (mee-)bestelling gepland! Denk er aan dat alleen vandaag nog de lagere prijzen gelden!

Leuk zo'n online catalogus doorkijken, maar vind je een papieren exemplaar veel prettiger, omdat je daarin gewoon MEER ziet (zo werkt dat bij mij tenminste) en je ook lekker met post-its kan plakken wat je graag wilt hebben etc... laat het mij dan weten, dan maken we het in orde! Ik heb er nog voldoende op voorraad!

Deze maand is er nog een EXTRA actie! Mocht je denken, heee, wat zij doet, dat wil ik ook? Of: Ik wil eigenlijk bijna alles uit de catalogus wel hebben!, Of: Ik ben dol op korting maar wil absoluut geen workshops geven oid....... dan is dit misschien voor jou het moment om in te stappen als demo. Je krijgt dan net als gewoonlijk je startpakket EN voor 175 euro aan zelf uit te kiezen producten voor slechts 129 euro! Maar deze maand krijg je als EXTRA nog eens twee zelf uit te kiezen stempelsets uit de catalogus, ongeacht de waarde. Gaaf he? Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met mij op dan vertel ik je alles zodat je een weloverwogen besluit kunt nemen. Ook HIER lees je al een heleboel informatie. Ons team staat bekend om de prettige, ongedwongen, vriendschappelijke sfeer, en iedereen mag het demo-zijn op haar eigen manier invullen!

De nieuwe catalogus was voor mij reden om deze maand met de KIK te beginnen! Daarover lees je alles in de vorige blogpost. Hierop is echt superenthousiast gereageerd! Ook de aanmeldingen komen al binnen. Supergaaf! Voor veel mensen die graag workshops bij me willen doen, maar te ver weg wonen was dit bijvoorbeeld een reden mee te doen! Echt KIKKEN, al die reacties!

En nu, veel plezier met kijken!

Tot snel!

weet je niet wat je moet kiezen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!