dinsdag 7 april 2015

Wow! Stempels en ander leuks met enorme kortingen!

Ja, je leest het goed, er is vanaf morgen heel veel nieuws te zien in het uitverkooprek bij Stampin' Up!

Vanaf 10.30 worden er diverse nieuwe producten aan het uitverkooprek toegevoegd en ik geef jullie dit nu alvast door omdat je er dan meestal HEEL snel bij moet zijn!

In het uitverkooprek tref je diverse "retired" producten aan met kortingen tot maar liefst 80 procent! Meestal ZEER de moeite waard dus!

Clearance Rack - Up to 80% Off!


Om deze reden ga ik morgen om 16.30 uur een EXTRA bestelling doen! Het is dus verstandig overdag snel even in de online winkel te kijken, je keuze te maken (als je op het artikel klikt zie je meer informatie EN zie je het bestelnummer) en je lijstje voor 16.00 uur per mail (annette.elias@quicknet.nl) aan mij door te geven. Als ik bestel zie ik meteen of alles nog voorradig is en dan mail ik je zsm terug. Door gebruik te maken van deze (mee-)bestelling spaar je extra verzendkosten uit en bovendien doe ik de komende week een aardigheidje bij elke bestelling!

Natuurlijk komen er morgen ook weer nieuwe Weekly Deals en kun je ook de andere producten uit de geldige catalogi gelijk meebestellen!

De link naar het Uitverkooprek vind je HIER!

Werkt deze link niet bij jou? Klik dan op deze link STEL DE PAGINA IN OP NEDERLAND (rechtsboven) en klik vervolgens links op Clearance Rack!

Er staan nu ook al een aantal producten in, maar morgen is er dus allerlei nieuws!

Dit buitenkansje wilde ik jullie niet onthouden ;o)

Let op:
* Het Clearance Rack wordt morgen, woensdag 8 april, aangevuld om 10.30 uur
* Voor alles geldt: Zolang de voorraad strekt.
* Geef je bestelling voor 16.00 uur aan mij door
* Let op dat de site ingesteld is op NEDERLAND (rechtsboven in te stellen)

2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!