zaterdag 13 december 2014

Nieuwe Kijkkast Kerst-Challenge, EN een kaartje...

Ja het was de hoogste tijd voor en nieuwe Kijkkast Challenge, en dat is er eentje geworden naar aanleiding van deze kerstkaart:



Een makkelijk te maken kaart in een (vind ik) geweldige kleurencombinatie. Je zult de komende tijd deze kleuren hier nog geregeld terug gaan zien denk ik.

Leuk vind ik zelf dat de tekst erg leuk uitkomt zo, en door hem op een reststukje nog eens te stempelen in een andere kleur, een stukje uit te knippen en dit verhoogd op te plakken over de hele tekst, geeft dat het echt iets extra's!

De teksten en de geweldige ijssterren op de achtergrond, staan beide in de seizoenscatalogus die nog enkele weekjes geldig is.

De tekst staat hier letterlijk en figuurlijk centraal. Ik vond dat het niets meer nodig had dan een stukje willekeurig omgewikkeld Linen Thread. Simpel, maar ik vond hem erg geslaagd! En het bracht me op het idee voor.....

De Kijkkast Kerst-Challenge!

Heb je zin om lekker uitgedaagd te worden en op nieuwe ideeen te komen? Doe dan gezellig mee en vul meteen je kerstkaartenvoorraad nog snel lekker aan!

De uitdaging houdt in dat je volgens de richtlijnen, maar met je eigen stempels, kleuren, vormen en andere eigen ideeen en inbreng, een kerstkaart maakt en een duidelijke foto (zonder watermerk) naar mij toemailt.

Je hebt de tijd tot uiterlijk 20 december 2014! Dan zal een jury bestaande uit vijf personen de winnende kaart uitkiezen. Alle inzendingen zullen op het Kijkkast Blog getoond worden, met naamsvermelding.

De challenge gaat vooral om de creatieve prikkel en maar het is toch leuk een winnaar in het zonnetje te zetten. De winnaar krijgt daarom een prachtig: Trim The tree Designer Paper Series Paper Stack, plus wat leuke extra's!

Richtlijnen:
*Maak een kaart in kerst-thema waarin de tekst letterlijk en figuurlijk centraal staat. Dat wil zeggen dat de tekst prominent aanwezig is, en in het midden van de kaart geplaatst is.
*Je gebruikt hiervoor uitsluitend Stampin'Up! Materialen die in de huidige catalogi staan, dat wil zeggen in de jaarcatalogus of in de geldige seizoenscatalogus of de aanvullende mini-kerst-catalogus
*Maak een duidelijke foto van je kaart en stuur deze per email OVV KIJKKAST KERSTCHALLENGE voor of uiterlijk op 20 december a.s. naar annette.elias@quicknet.nl
* Laat de kaart pas na 21 december a.s. op je blog of anderszins zien.
* Vermeld bij je inzendingen welke materialen je gebruikt hebt.
* Maximaal drie inzendingen per persoon.
* Collega Demo's zijn van harte welkom mee te doen met de Challenge (gezellig juist!), doch zijn uitgesloten van de wedstrijd.

Wat heb ik voor de voorbeeldkaart gebruikt?
Stempels: Mingle All The Way, Endless Wishes
Inkt: Whisper White Craft Ink, Cherry Cobbler, Crumb Cake
Papier: Crumb Cake, Cherry Cobbler, Whisper White
Embellishments: Linen Thread
Tools: Paper Snips, Stampin'Trimmer
En verder: Stampin'Dimensionals, Stampin'Glue Sticks






2 opmerkingen :

  1. Wat een mooie eenvoudige kaart! De kleurencombinatie is geweldig! En die sterren zijn zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave uitdaging! Je laat mijn hersens weer flink kraken zeg... maar hij is goed te doen! Het voorbeeld vind ik HEEL mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!