zaterdag 1 november 2014

Gave Novemberplannen-voor-December en Uitslag Give- Away!

Het is al weer november........ Dan ga je toch al nadenken over de feestmaand die er weer aankomt. Ja, ook als het zulk prachtig weer is als vandaag!

December, altijd een drukke maand, maar  ook een supergezellige maand. Een aaneenschakeling van leuke dingen die OM is voor je het weet...

Wat zou het leuk zijn om daar een tastbare herinnering van te hebben....

Lekker terugkijken en genieten van alle bijzondere, maar ook vooral van de gewone dingen. En dat op een manier waardoor het gevoel weer even terugkomt, met de bijbehorende herinneringen, foto's en verhalen. Liefst helemaal op jouw maand en jouw belevenissen afgestemd natuurlijk.

DECEMBER DAILY

Ik heb enorm veel zin om deze keer een Decemberalbum te gaan maken. Een minialbum waarin ik elke dag een stukje toevoeg... En dan zo dat ik er van te voren een heleboel aan kan voorbereiden en in die drukke maand december kan volstaan met het maken van een dagelijkse foto en het opschrijven van wat korte opmerkingen of kreten. Eindelijk die leuke maand eens vastleggen. En dan niet alleen de "highlights", maar ook de "simpele" (en achteraf juist zo dierbare)  dingen... de boodschappen, de kaarsjes, de boom versieren, warme truien etc.


Het lijkt me superleuk dat samen met anderen te doen. En tegenwoordig zijn er bij Stampin'Up! geweldige materialen voorhanden om het leuk, makkelijk, snel en vooral ook lekker persoonlijk te doen. Daarom heb ik hiervoor een speciale, extra workshop ingepland!

Project Life, maar dan op z'n Hollands en met een eigenwijze Kijkkast "draai"!



Het idee:
* In november je eigen December Daily album voorbereiden, waarbij we een Project Life pakket gebruiken met bijbehorende Project Life( op elkaar afgestemde en HEEL erg leuke) kaartjes, insteekhoesjes en GEWELDIGE embellishments.. (Ik noem maar eens een voorbeeld....: cijfertjes van KURK, dat is toch gaaf!)
* Eigen decoraties en leuke aankleeddingetjes maken voor een nog persoonlijkere noot
* Bestaande dingen helemaal persoonlijk maken
* Enkele bijpassende  mini scraplayouts toevoegen!!!!!...waar alleen nog een foto op geplakt hoeft te worden...
*Tijdens de workshop gebruik kunnen maken van mijn Project Life ( en andere) stempels en inkten ed
* Kennismaken met Project Life
* zelf een aantal leuke extra's maken zoals shaker boxes, een notebook, een bewaarmogelijkheid voor boodschappenlijstjes, kerstboodschappenlijstjes, Sint-Gedichten etc
* Als EXTRA maken we voor het echte Hollandse (nuchtere ;o) ) decembergevoel enkele kaartjes met Sinterklaas/pakjesavond thema welke naar eigen keus ook in kerstsfeer gemaakt kunnen worden.



Voordelen zijn dat je basis dan meteen al heel erg leuk EN klaar is, en dat het je helemaal vrij staat of je veel of weinig extra aankleding, versiering, tekst, knipsels, stempels  etc toevoegt!

En.... wil je geen minialbum maken, dan kun je de gemaakte kaartjes en hoesjes natuurlijk ook combineren met je grote hoezen, in je grote Project Life Album!



Lijkt het jou ook leuk om dit samen te doen? Laat het me snel weten! De workshop staat vanaf NU in de workshopagenda, op 16 november,  en de plaatsjes zijn beperkt!

Let op:  ivm het bestellen van de materialen kan aanmelden tot uiterlijk ZEVEN NOVEMBER



Je kunt bij aanmelden aangeven of je ook het bijpassende Project Life Minialbum en de Archival pennen bij wilt bestellen. Alle producten staan in het speciale Kerst Supplement en zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
(Project Life Cherry Cobbler minialbum 11,95, set Journalingpens in twee diktes 5,95)





Uitslag van de Give Away Actie!

Bedankt voor de ontzettend LIEVE reacties die er kwamen op de blogpost van vandaag precies een week geleden. Hartverwarmend, overweldigend, warm... ik kan er gewoon de juiste woorden niet meer voor vinden!

Via Random.org hebben we geloot en hier is een winnares uit gekomen!



De Kinda Eclectic Stempelset is gewonnen door:

Lucy Beugeling-Ramos! Van Harte Lucy! Heel veel plezier met deze geweldige stempelset!

En aangezien het bij de Kijkkast blijkbaar nationale weggeefweek is :o))) , doen we daar morgen nog een schepje bovenop door de uitslag van de Kijkkast EindejaarsTombola! De uitslag hiervan vermelden we in de speciale nieuwsbrief die hiervoor verstuurd zal worden! Heb je in oktober een bestelling gedaan? Dan zou ik heel hard gaan duimen!

Tot snel!

8 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd Lucy! Bofkont!!!

    En Annette, wat een plannen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las al het leuks over de workshop en dacht oooooh, die wil ik doen!!! En toen kwam ik onderaan de pagina... Wat een verrassing! En wat een mooie stempelset, ben er stil van. Dank je wel, Annette!
    Enne, thanks Arienne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Annette, wat ontzettend gaaf! Dit wil ik, maar helaas kan ik niet op deze datum! Wil je hem PLIEESSSS nog een keertje doen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marianne van Dam1 november 2014 om 22:49

    Ziet er weer fantastisch uit zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, gaaf! En je maakt er natuurljk weer iets speciaals van! Meid, hoe doe je dat toch elke keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de winnares! En deze workshop gaat volgens mij TOP worden! Jij stopt er altijd leuke verrassingen en dingetjes in die het extra speciaal maken! Lijkt me leuk om mee t doen, ik ga kijken of het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lucy, gefeliciteerd....wat een mooie stempelset

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lucy gefeliciteerd....wat een mooie stempelset

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!