woensdag 6 augustus 2014

Weekly Deals, ze zijn er weer!




Wauw, wat een leuke en bruikbare aanbiedingen deze keer! Ik zie een grote overeenkomstige eigenschap en dat is als ik deze materialen bij elkaar zou nemen dan zou ik daar geweldige, stoere kaarten van kunnen maken!

De Stempelset : "The Great Outdoors" is geweldig om voor stoere onderwerpen te gebruiken. Waar ik meteen aan denk zijn bijvoorbeeld stoere kaarten voor mannen (de losse onderdelen zijn multifunctioneel!), gave kaartjes voor mijn Project Life album zelf maken, of bestaande kaartjes pimpen voor bij vakantiefoto's ed. De pan en het vuurtje zijn ook leuk om bij een recept te gebruiken, het zijn geweldige stempels voor scrapwerk in minialbumpjes etc.

De inkten behoeven geen toelichting toch? In de Vintage workshop van morgen, Summer Nostalgic, is Soft Sky een van de kleuren die we gebruiken. Een prachtige kleur. Gaat ook geweldig samen met het zachte lentegroen van Pistachio Pudding! Tip, beiden gaan geweldig samen met Sahara Sand en Crumb Cake!

Ook beide Embossingfolders passen prachtig bij stoer, maar ook bij andere trendy kaarten of knutsels! Het is ook erg mooi om na het embossen het relief een beetje aan te zetten met inkt en een sponsje... dat geeft een grungy of vintage effect. Daar houd ik wel van!

De Banners Framelits zijn helemaal hot, hebben een moderne uitstraling op het eerste oog, maar passen natuurlijk bij elke stijl. Er zijn ook perfect bijpassende stempels bij te bestellen, maar ook los zijn ze geweldig. Zo netjes krijg je het zelf nooit geknipt of gesneden! Zelf vind ik ook de maten van deze framelits super handig. Van lekker bijna kaartgroot tot heel gedetailleerd.

En deze week dachten ze bij Stampin'Up! goed aan iedereen die vakantie heeft, of bijna heeft, of net heeft gehad! Er zijn maar liefst twee digitale kits als Weekly Deal beschikbaar. Een prachtige babykit maar ook een reiskit! Wat ik zelf helemaal leuk vind is digitaal te mixen met handgestempeld, gestansd of gewoon er op of bij geplakt! De kits zijn altijd enorm compleet, met achtergronden, banners, decoraties, en soms ook nog met stansbestanden, digitale stempels en nog veel meer. Gaaf om je eigen fotoboek te maken, ook zonder lijm of inkt maar lekker digitaal en toch met veel ruimte voor eigen inbreng! 

Mocht je misschien iets willen bestellen van deze Deals, ze zijn slechts een week geldig en mijn volgende (mee-)besteldag is op aanstaande maandag 11 augustus.

Tot snel, volgende keer weer een creatieve post hoor!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!