donderdag 17 juli 2014

Nieuwe Weekly Deals en een "design"kaartje!

Kijk eens hoe leuk ze deze keer weer zijn?
Foto: jipppiieeeeeeee, wat een gave Weekly Deals hebben we weer!! 
Onderschat de eenvoud van deze beide ponsen niet! Ze hebben ontzettend veel mogelijkheden! De buttons zijn stoer en hip! het bakers Twine is sowieso een "must have" net als de metallic knijpertjes die je werkstuk NET dat beetje meer geven ( ook leuk om er een zelfgestempeld vlindertje, bloemetje of gestrikt lintje aan te doen) Cardstock in mijn favoroze kleur Blushing Bride, een geweldige vintagekleur! En voor de digitale knutselaars en knutselaressen is er een superfleurige set!
Mocht je willen meeprofiteren: Dinsdag a.s. is er weer (mee-)besteldag!
Deze week zijn er maar liefst twee geweldige ponsen in de aanbieding! Onderschat ze niet door hun eenvoud! Beiden hebben ongelooflijk veel mogelijkheden en zijn tijdloos!

De Basic Metal Buttons zijn stoer en hip!

Twine is sowieso onmisbaar en helemaal hot! Vooral met zo'n vleugje goud. Een van de trends van nu!  Heb je bijvoorbeeld ook dat ontzettend mooie nieuwe Designerseries Paper gezien, heel  lieflijk, met bloemen, kleine motiefjes en matgouden onderdeeltjes in de opdruk. Gold Soiree is de naam en je vindt het op bladzijde 184 van de catalogus! Het Gold Bakers Twine past daar geweldig bij!

De lieve kleine clothespins natuurlijk ook. Daar kun je heel erg leuke dingen mee doen door ze te gebruiken zoals ze zijn, mooi mat metallic, maar ook kun je ze nog extra "opleuken" met bijvoorbeeld een bloemetje, vlindertje of strikje!

Dan is er ook nog het grote 12 bij 12 inch pakket met Cardstock in mijn favoriete roze kleur Blushing Bride. Ik vind dit zo'n mooi zachte kleur, ideaal voor vintage werkstukken en bijvoorbeeld geweldig te combineren met bruintinten of cherry cobbler (en natuurlijk veel meer)

Ben je meer een digitale knutselaar? Dan is er het superzomerse en superfleurige digitale pakket voor jou!

Aanstaande maandag is er weer (mee-)besteldag!Mocht iets van deze "deals"willen bestellen of iets anders uit de catalogus kan dat! Laat het me dan tijdig even weten!

Met de driehoekpons van de Weekly Deals en de perfect bijpassende stempelset Geometrical heb ik al een poosje geleden een kaartje gemaakt, helemaal geinspireerd op een heuse designersjurk uit een modetijdschrift. De verdeling van de vlakken en de kleurcombinatie spraken me erg aan, bleven in mijn hoofd hangen en zo kwam ik tot dit strakke kaartje, dat door de driehoekjes toch een beetje apart is geworden. Een jurk vertalen tot kaartje? Tsja, inspiratie is OVERAL te vinden, als je maar goed kijkt!






Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Geometrical, Perfect Pennants
Inkt: Basic Black, Daffodil Delight
Papier: Cardstock in Basic Black, Daffodil Delight en Very Vanilla
Extra's: Stitched Grosgrain Ribbon Daffodil Delight (retired)
Verder: Stampin' Trimmer, Sticky Strip, Stampin' Glue Stick, Stampin' Dimensionals

Leuk dat je kwam kijken!











1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!