dinsdag 22 juli 2014

Het workshopprogramma voor de komende tijd!

Ja, daar is hij dan, het workshopprogramma voor de komende maanden!



Er is voor ieder wat wils! Begin je net met stempelen? Dan zijn er Meetin'Up! Workshops! Ben je een echte artistieke stempelaar? Dan is de Grungy Artworkshop het helemaal voor jou! Lekker met originele achtergronden aan de slag en het maximale uit je inkten halen!

Wil je alle mogelijkheden van een stempelset leren gebruiken? Dan zijn de Kijkkast-Specials echt iets voor jou. Tijdens zo'n Special gaan we een stempelset helemaal uitdiepen en verkennen zodat je er thuis ook eindeloos mee aan de slag kunt! Zo zie je hoe veel kanten je op kunt met een stempelset! De Beautiful Bunchset is bij uitstek geschikt hiervoor!

Ben je (net als ik!!) DOL op vintage? Dan is de Summer Nostalgicworkshop the place to be! Maar houd je van wat strakker "modern klassiek" stijlvol werk, met kleur maar ook met zwart wit dan is er voor jou ook iets heel creatiefs te beleven in de Colorful and Stylish workshop! En... voor degenen die lekker onspannen willen stempelen met spullen die je waarschijnlijk zelf niet hebt... dan zijn er ook nog de oergezellige ADJU avonden.

En... we willen er nog even niet aan denken... maar het gaat ook weer kerst worden! Speciaal daarvoor hebben we weer een ongelooflijk luxe Kerst-Stamp-a-Stackworkshop ingepland! Deze was al binnen een dag volgeboekt door de nieuwsbrieflezers, dus is er een extra datum gepland!



De inschrijvingen lopen al flink!! Wacht dus niet te lang want vol is vol!  Het complete workshopaanbod met alle benodigde info vind je daarom in de agenda, hier rechtsbovenaan in de kantlijn kun je deze vinden! Ik probeer deze zo actueel mogelijk te houden! Natuurlijk beantwoord ik graag al je eventuele vragen!

Ik kijk er al naar uit velen van jullie te mogen ontmoeten bij een van de komende workshops! Workshops zijn voor mij de krenten in de pap, de kers op de taart, kortom hetgeen het demo zijn voor mij zo de moeite waard maakt! De sfeer is gezellig, inspirerend, ontspannen en gemoedelijk, ook al wordt er soms heel hard gewerkt!

Verder workshopnieuws volgt! (want mijn ideeenlijst is nog heeeeeel erg lang!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!