donderdag 5 juni 2014

Kijkkast-acties!

Het kan niet op deze maand! ;o) Er waren deze week een heleboel kadoos weg te geven en we zijn daar nog niet klaar mee!

De Kijkkast Braderie Actie!


Op donderdag 29 mei stond ik samen met mijn teamgenootjes en vriendinnen Monique en Yolande op de Braderie/Jaarmarkt in Wognum om de Kijkkast nog meer bekendheid te geven.
 Foto

 We hebben een geweldige dag gehad, ondanks de kou (brr!) met enorm veel leuke en enthousiaste reacties, veel verzoeken om de Nieuwsbrief te ontvangen, heel veel interesse voor de Workshops, en we hebben heel veel catalogi uit kunnen delen!

Een uitgebreider verslag met meer foto's komt hier nog voorbij!

Maar waar iedereen sinds die dag natuurlijk slapeloze nachten over heeft is natuurlijk de verloting die we speciaal voor deze dag hadden bedacht!

 Foto: Vandaag is het weer tijd voor een Nieuwsbrief, met uitslagen van de verlotingen, koopjes, tips, aanbiedingen, workshops etc!

De brievenbus zat afgeladen vol! Wat leuk! Mijn eigen moeder had de eer een briefje uit de hele berg te grabbelen en we hebben dus een winnares!

Dat is geworden: Mevrouw B. Boon uit (ik denk) Wognum! Van harte gefeliciteerd met de prijs, de bundle van Stempels EN pons Six Sided Sampler ter waarde van 46,75 euro! Neemt u even contact op? Dan zorgen we dat de prijs bij u terecht komt!

Uitslag van de Kijkkast-Mei-Actie!

Onder alle bestellers die in de maand mei een bestelling deden vanaf 25 euro hebben we een prachtige prijs verloot. De geweldige Two Step Stempelset Stippled Blossoms!

 Stippled Blossoms

De gelukkige winnares hier van is geworden Ella H uit Hoorn! Van harte gefeliciteerd en je prijs komt naar je toe!

Nieuwe Kijkkast-Juni-Acties!


Ook in juni wil ik weer iets leuks voor jullie doen. Er zijn al heel veel leuke aanbiedingen en buitenkansjes en ik doe er daar gewoon nog twee bij!

Deze maand gaat het om deze prachtige set om de getoonde krans te maken. Alles wat op de afbeelding staat zit er bij!

 Foto

Ook deze keer doet iedereen die in juni een bestelling doet vanaf 25 euro weer mee! Bij een bestelling vanaf 50 euro zijn dat twee loten etc! Aan het eind van de maand maken we de gelukkige bekend!

En alsof het niet op kan is er nog meer deze maand!


Er staat hier namelijk een mand vol kadootjes klaar, varierend van setjes Pearl Basic Jewels tot rollen lint, cardkitjes, en zelfs stempels! Bij een bestelling vanaf 75 mag je een nummer noemen en is het betreffende pakje voor jou! Leuk extraatje toch?


Binnenkort kom ik bij jullie terug met inspiratie, voorbeelden, en veel meer! Ik ben heel vlijtig bezig mijn stempelplek te reorganiseren, op te ruimen, zodat ik straks weer ruimte heb om volop te stempelen EN voor alle nieuwe producten die er aan komen! Ik heb een heleboel maaksels en ander leuks om te laten zien! Tot snel!




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!